Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم گفت: انبار احتکار ۷۰ میلیون قطعه لوازم یدکی خودرو در شهرستان رباط کریم کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، سرهنگ علی اصغر شهیری با اشاره به کشف انبار بزرگ اظهار داشت: در تداوم برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و محتکرین یک‌ انبار بزرگ احتکار لوازم یدکی خودرو در شهرستان رباط‌کریم در اقدامی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در انبار کشف شده حدود 70 میلیون قطعه لوازم یدکی به ارزش ده‌ها میلیارد تومان احتکار شده بود که توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) کشف و توسط مراجع ذی‌صلاح ضبط شد. 

بیش از 607 میلیارد ریال کالای احتکاری در استان گلستان کشف شدکشف 744 تن کالای احتکاری و دستگیری 637 متهمبیش از 1.5 تُن آرد احتکاری در کاشان کشف و ضبط شد

شهیری در پایان خاطرنشان کرد: در حمایت از مردم برای تأمین کالاهای مورد نیاز بدون هیچ ملاحظه‌ای با محتکران و مخلان اقتصادی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان رباط کریم لوازم یدکی ضبط شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس