Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهری گفت: به واسطه اقلیم استان ابتدا خرید تضمینی از گرمسار آغاز و سپس به سمت شرق استان سوق پیدا کرد و همچنان نیز برداشت و خرید تضمینی گندم در استان سمنان ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: تنها دو مرکز در دیباج و مجن فعالیت ندارند و مابقی مراکز گندم کاشته شده توسط کشاورزان استان را خریداری می‌کنند البته دو مرکز نام برده نیز طی امروز و فردا فعال خواهند شد و جای نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان   روند خرید همچنان در بخش‌هایی از شرق استان مانند شاهرود و میامی ادامه دارد.

منوچهری گفت:به محض تأمین منابع به نوبت ثبت نام در سامانه و به صورت خودکار، وجوه به شماره حساب کشاورزان در سراسر کشور و استان سمنان واریز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی برداشت گندم و جو استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان