Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: اطلاعات فردی که خود را «مافیای بهشت زهرا» معرفی کرده بود، برای بررسی در اختیار بازرسی بهشت زهرا قرار گرفته است، اما او در یک سال اخیر طبق بررسی‌ها، برنامه‌ای در بهشت زهرا نداشته است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در پی انتشار گزارشی با عنوان «ختم‌های لاکچری با دف و گیتارنوازی، چند؟ / من «مافیای بهشت زهرا» هستم» اظهارداشت: ورود و استفاده از هرگونه آلات موسیقی به بهشت حضرت زهرا ممنوع است و این با نصب بنر‌های متعددی در سطح بهشت حضرت زهرا اطلاع‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه در فرم‌های مربوط برای امور اداری تکفین و تدفین اموات نیز این موضوع به صراحت اعلام شده است.


۵۵۰ هکتار بهشت حضرت زهرا را بازرسی می‌کنند


وی در پاسخ به این سوال که در این گزارش، این فردی که اعلام می‌کرد «مافیای بهشت حضرت زهرا» است مدعی بود که می‌تواند قوانین را دور بزند، نظارت و بازرسی به چه صورت است، گفت: ۵۵۰ هکتار زمین بهشت حضرت زهرا نظارت میدانی توسط واحد تخصصی تشریفات در قطعات مختلف با تعداد نیروی بسیار انجام می‌شود، بنابراین امکان تخلف در این زمینه‌ها وجود ندارد و اگر فردی تخلفی انجام دهد و از آلات موسیقی بنای استفاده داشته باشد، تذکر دریافت می‌کند و مانع کار و فعالیت او خواهند شد.


فیلم‌های نواختن موسیقی در بهشت زهرا برای یک سال اخیر نیست


غضنفری با اشاره به اینکه بسیاری از کلیپ‌هایی که در فضای مجازی با عناوین «کنسرت رایگان» یا «استفاده از آلات موسیقی در مجلس ختم» برای بهشت حضرت زهرا نیست، گفت: اگر فیلمی هم از نواختن آلات موسیقی در بهشت حضرت زهرا وجود دارد قطعاً برای این یک سال اخیر نیست، زیرا در این مدت با این انحرافات و بدعت‌ها به شدت برخورد شده است.


بهشت‌زهرا شهردار شب و بازرسی شبانه‌روزی دارد


مدیرعامل بهشت حضرت زهرا ادامه داد: این منطقه هم‌اکنون دارای شهردار شب است و گروه‌های متعددی نیز رصد و بازرسی امور را برعهده دارند تا مانع این قبیل انحرافات شوند.


در این یک سال اخیر مراسمی با دف و گیتار در بهشت زهرا برگزار نشده است


وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات فردی که در این گزارش خود را «مافیای بهشت حضرت زهرا» معرفی کرده بود برای بررسی بیشتر در اختیار حراست و بازرسی بهشت حضرت زهرا قرار گرفته است، اما تا آنجایی که رصد داشتیم می‌توان اعلام کرد او در این یک سال اخیر برنامه‌ای با گیتار و دف در بهشت حضرت زهرا نداشته است و مانع اجرای دیگران با آلات موسیقی هم شده‌ایم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حراست بهشت زهرا مافیای گورستان بازرسی بهشت حضرت زهرا بهشت زهرا آلات موسیقی مافیای بهشت یک سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • بهشت گمشده سیروان
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)