Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان در نشست مشترک دانشگاه لرستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تأکید شد تارنمای دانشنامه دفاع مقدس، توسط یک تیم تخصصی با راهبری و مدیریت دانشگاه طراحی و عملیاتی شود.

علی نظری، رئیس  دانشگاه لرستان در نشست مشترک با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: این نکته اهمیت دارد که برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان از مشارکت مردم استفاده شود، از مردم خواسته شود هرگونه اطلاعات یا خاطراتی از دوران دفاع مقدس دارند برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اینکه تلاش شود این دانشنامه با رویکرد علمی و در عین حال مشارکت مردمی تهیه شود خود به ترویج همگانی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کمک خواهد کرد.

در ادمه محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، تصریح کرد: اینکه دانشگاه لرستان اینقدر به موضوع تهیه دانشنامه دفاع مقدس اهمیت می‌دهد و طراحی تارنمای دانشنامه را نیز برعهده گرفته است قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان یک خدمت بزرگ در راستای فرهنگ ایثار و شهادت است؛ پس، همه باید کوشش کنیم هرچه سریع‌تر و کیفی‌تر، این دانشنامه تهیه شود.

در این نشست، تصویب شد طراحی تارنمای پیشنهادی دانشنامه‌ دفاع مقدس استان، به تیمی از متخصصان به سرپرستی دکتر محمدباقر دولتشاهی (از دانشگاه لرستان) سپرده شود.

هدف این است که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان برای طراحی تارنمای دانشنامه دفاع مقدس استان استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشنامه دفاع مقدس دانشگاه لرستان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانشنامه دفاع مقدس دفاع مقدس لرستان دفاع مقدس استان دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد