Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز پنجشنبه به نقل از  اسماعیل عباسی در آیین  تجلیل از دهیاران بخش مرکزی این شهرستان افزود: تقویت زیرساخت‌های عمرانی روستاهای شهرستان یکی از برنامه های اولویت دار و در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیلم  با تبریک روز دهیاری‌ها بیان کرد: امیدواریم با تلاش دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان  شاهد ایجاد تحول اساسی و رونق هر چه بیشتر در روستاها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بخشداری مرکزی دیلم نیز گفت: دهیاران بازوان پرتوان بخشداری‌ها هستند و  در این بخش با دلسوزی و تلاش مضاعفی در حال رسیدگی و احصای مشکلات هستند.

حلیمه پسنده از تلاش‌های دهیاران  و تشکیل شورای زکات در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان  تقدیر کرد و یادآورشد: امیدواریم با تلاش و همت دهیاران، مراسم دهه امامت و ولایت و عید غدیر امسال  به بهترین شکل و طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته برگزار شود.

در پایان مراسم از دهیاران بخش مرکزی دیلم تقدیر شد.

برچسب‌ها بوشهر توسعه روستایی گناوه بندردیلم دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر توسعه روستایی گناوه بوشهر توسعه روستایی گناوه بندردیلم دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ