Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:56:15 GMT

رادیوی اختصاصی غدیر راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۷۰۲

رادیوی اختصاصی غدیر راه‌اندازی می‌شود

رادیو غدیر با پیام «صدای ولایت، ندای موّدت» کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه ملی، در آستانه دهه پرفضیلت امامت و ولایت، رادیو غدیر از دهم تا پایان ماه ذی‌الحجه، یعنی از نوزدهم تیر الی هفتم مردادماه، روی موج FM، ردیف ۹۵.۵ به فعالیت می‌پردازد.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در طول فعالیت خود رادیوها و شبکه‌های سراسری، استانی، مناسبتی و برون‌مرزی متعددی راه‌اندازی کرده است و در چند سال گذشته با راه‌اندازی رادیوهای مناسبتی در ایام و دهه‌های مختلف سال، مخاطبان اختصاصی و عمومی را به شنیدن این رادیوها دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 330403

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رادیو غدیر صدای ولایت صدا و سیما رسانه ملی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • روزی برای رادیو
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • «من و فرزندم»، از رادیو تهران
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران