Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:50:28 GMT

روش‌های مشارکت مردمی در طرح نذر قربانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۷۱۵

روش‌های مشارکت مردمی در طرح نذر قربانی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت، از مردم نیکوکار استان تهران برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان در عید سعید قربان دعوت کرد.

وی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی، گفت: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تهران آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی خیّران در روز عید قربان برای توزیع میان نیازمندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرپنچی بیان کرد: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان تهران در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تاکید کرد: در این طرح ضمن همکاری کمیته امداد استان تهران با سازمان میادین میوه و تره‌بار برای در نظر گرفتن جایگاه ذبح شرعی، دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای انجام نذر قربانی و اختصاص آن به نیازمندان آمادگی دارند. همچنین مردم عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را برای تأمین گوشت قربانی در اختیار این نهاد قرار دهند.

وی با دعوت از خیّران و مردم نیکوکار استان تهران برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح قربانگاه پیش‌بینی شده است همچنین سامانه تلفن گویا به شماره ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ نیز از دیگر روش‌های پرداخت نذورات قربانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی برای ذبح نذورات قربانی خود می‌توانند به آدرس پایگاه‌های مراکز بهداشتی دامکمیته امداد در مناطق ذیل مراجعه کنند:

۱. پایگاه اداره کمیته امداد مناطق ۲ و ۵ تهران در شهرسنگ، واقع در بلوار تعاون

۲. پایگاه اداره کمیته امداد مناطق ۴ و ۸ تهران واقع در حکیمیه، خیابان تابا، جنب کارخانه آزمایش

۲. پایگاه اداره کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران واقع در بزرگراه امام رضا (ع) بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام رضا (ع)

۳. پایگاه اداره کمیته امداد چهاردانگه، واقع در پایین‌تر از احمدآباد مستوفی، جنب پارک آزادشهر

کد خبر 5532885 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی نذری عید سعید قربان شهرداری تهران شورای شهر تهران شهردار تهران آلودگی هوا علیرضا زاکانی حج تمتع شهر تهران سازمان حج و زیارت شورای شهر زلزله کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نظام رتبه بندی معلمان گردشگری پایگاه اداره کمیته امداد کمیته امداد استان تهران عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی