Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:04:47 GMT

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم حشیش در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۹۵۲

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم حشیش در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر انبار مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی در سطح شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران محل انبار مواد مخدر را شناسایی و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل مسکونی ۶۰ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فرشید گفت: مأموران در این رابطه یک متهم که قصد تحویل مواد افیونی به سوداگران مرگ را داشت دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر مراجع قضایی خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر