Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی با تاکید بر اینکه همه طرف‌ها مسئول پایان دادن به بن بست سیاسی در این کشور هستند، بار دیگر خواستار تشکیل دولت ملی شایسته و صادق به دور از سهم خواهی و تقسیم مناصب شد.

حکیم در دیدار با «بافل طالبانی» رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان افزود: ساختار دولت شایسته ملی باید در راستای اطمینان دادن به ملت عراق در همه عرصه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان حکمت ملی عراق از گروه‌های سیاسی کُرد خواست در مرحله بعدی در مورد نامزد ریاست جمهوری به توافق برسند، چرا که این مسئله در حل و فصل بخش بزرگی از انسداد سیاسی و تشکیل دولت نقش بسزایی دارد.

پیش از این سید عمار حکیم، تشکیل دولت مقتدر و متوازن، بازنگری در قانون اساسی و اجرای تعدیلات لازم، سیاست بی‌طرفی مؤثر در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، تقویت زیرساخت‌های اقتصادی عراق و مبارزه با پدیده‌های فرهنگی منفی را به عنوان پنج گام برای اصلاحات فراگیر در عراق پیشنهاد داده بود.

همچنین رهبر جریان حکمت ملی عراق بر عدم مشارکت این جریان در دولت آینده تاکید کرده و گفته بود: به نقش ملی خود در ایجاد همگرایی میان احزاب و گروه‌های سیاسی، اعمال فشار برای تشکیل دولت ملی و توانا به ارائه خدمات و ایجاد پل ارتباطی میان مردم و نظام سیاسی ادامه می‌دهیم.

کد خبر 5532898

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق سید عمار حکیم اتحادیه میهنی کردستان عراق روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه جنگ اوکراین مسکو ترکیه ایران لبنان ناتو انگلیس تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال