Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان تهران راه‌های دریافت نذورات و هدایای مردم در آستانه عید سعید قربان و دهه ولایت را تشریح کرد.

سمانه زمانی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با بیان اینکه خیران و شرکای اجتماعی نقش پررنگی را در عمل به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود دارند، خاطرنشان کرد: بهزیستی آمادگی دارد تا به عمل با نیات خیرین، زمینه‌های همدلی و تقویت مولفه‌های رفاه اجتماعی در سطح جامعه به خصوص استان تهران را گسترش دهد و برای همگان فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متفاوت و متنوعی در سطح استان تهران در قالب پویش «عید تا عید» تدارک دیده شده است، گفت: از عید سعید قربان تا عید فرخنده غدیر در قالب پویش «عید تا عید»، جمع‌آوری کمک خیران و رساندن کمک این افراد بدون واسطه در کمترین زمان ممکن طراحی شده که این موضوع از مهم‌ترین برنامه‌های این پویش است و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دیگری نیز در این پویش تدارک دیده شده است.

زمانی با اشاره به ذبح دام در ایام عید سعید قربان اظهارکرد: مراکز مجاز ذبح دام با همکاری ادارات مرتبط توسط بهزیستی استان مشخص و معرفی شدند و شهروندان می‌توانند دام‌های خود را در این مراکز ذبح کنند.

وی درباره راه‌های واریز هدایای نقدی خیرین گفت: شماره حساب بهزیستی استان تهران برای پرداخت نذورات قربانی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ است.

زمانی همچنین با اشاره به روش‌های مجازی برای پرداخت نذورات قربانی نیز اظهارکرد: افراد می‌توانند نذورات خود را از طریق کد دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا سامانه جیرینگ #۲*۶*۷* پرداخت کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بهزیستی استان تهران ، عید قربان ، توزیع گوشت قربانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهزیستی استان تهران عید قربان توزیع گوشت قربانی بهزیستی استان تهران عید سعید قربان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3 میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی طی 2 هفته آینده

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد