Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان، علیرضا بابایی مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اظهار داشت: در طول هفته قوه قضاییه با تلاش رؤسای زندان‌ها، مددکاران و کارشناسان اجرای احکام زندان‌ها و خیران با برگزاری جلسات مختلف صلح و سازش، زمینه آزادی ۴۲ زندانی محکوم در زندان‌های استان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلسله نشست‌های مددجویان با شکات زندانیان در زندان‌ها با حضور خیران برگزار می‌شود که در این راستا در ۶ زندان اصفهان، خمینی‌شهر، کاشان، گلپایگان، نجف‌آباد و نطنز تعداد ۴۲ زندانی با رضایت شکات و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال توسط خیران و آورده زندانی آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

بابایی با اشاره به تعداد زندانیان استان بیان کرد: تعداد ۲۲ زندانی با مبلغ ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از زندان مرکزی، زندان خمینی‌شهر با ۵ زندانی و مبلغ ۲میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، زندان شهرستان کاشان با ۱۰ نفر و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، زندان شهرستان گلپایگان ۲ نفر با ۲۴۷ میلیون ریال، زندان شهرستان نجف‌آباد با ۲ نفر و مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال و زندان شهرستان نطنز با یک نفر و مبلغ ۳۲ میلیون ریال زمینه آزادی آنان مهیا و به آغوش خانواده و جامعه بازگشته‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با قدردانی از شکات به عنوان اولین گروه خیران در زندان‌ها خواستار حضور بیشتر آنان در تمامی ایام و به ویژه اعیاد قربان و غدیر برای آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا بابایی مدیرکل زندان های استان اصفهان زندان های اصفهان آزادی زندانیان آغوش خانواده زندان های استان زندان شهرستان میلیون ریال زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده