Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ارتباطات از نقش موثر سه تن از همکاران دفتر امور بین الملل شرکت ملی پست که در وصول مطالبات معوقه پست کشور نقش داشتند تقدیر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیایی روز گذشته با حضور حسن عمیدی مدیرکل دفترارتباطات و بین الملل این شرکت از تلاش های محمد تقی گلپور«معاون امور بین الملل»، الناز مهداد «رئیس گروه قراردادها و حساب های پست بین الملل» و پانته آ جمشیدی «رئیس گروه روابط، پژوهش و مقررات بین الملل» برای وصول مطالبات معوقه پست ایران قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از متن این لوح آمده است:
از تلاش های اثربخش و شایسته شما برای وصول مطالبات معوقه پست کشورمان که اقدام قابل توجهی در جهت تداوم همکاری ها و تعامل پست ایران با اتحادیه جهانی پستی و سایر اعضا به شمار می آید، قدردانی نموده و توفیقات روز افزونتان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبر‌های خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روز‌های گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد