Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، موارد جدید ابتلا به کروناویروس در جهان طی دو هفته گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و در چهار منطقه از جهان آمارها روند صعودی داشته است.

همزمان با افزایش روند ابتلا به کروناویروس در جهان، "تدروس آدهانوم" دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) از شرکت داروسازی فایزر درخواست کرد تا دسترسی به داروی ضد ویروسی کووید-۱۹ را تسریع کند و این روش درمانی خوراکی در دسترس کشورهایی قرار گیرد که در تامین آن با چالش روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دبیر کل سازمان جهانی بهداشت، در اروپا و آمریکا موارد ابتلا به زیرسویه BA.۴ و BA.۵ موج جدیدی از موارد ابتلا را به همراه داشته است و در برخی کشورها از جمله هند زیر سویه جدیدی موسوم به BA۲.۷۵ شناسایی شده است.

از شش منطقه در جهان، چهار منطقه شاهد افزایش موارد ابتلا بوده‌اند و روند صعودی موارد ابتلا چالشی فراتر از دسترسی به درمان‌های جدید است و تاکید کننده این واقعیت است که مصونیت ناشی از واکسیناسیون در حال از بین رفتن است.

به گزارش سایت اطلاع رسانی سازمان ملل، آدهانوم هشدار داد: در هر موجی از شیوع کروناویروس حتی اگر موارد بستری در بیمارستان و فوتی‌های کرونا کم باشد، باعث می‌شود افراد بیشتری درگیر پیامدهای ناشی از کووید طولانی شوند.

کد خبر 688928 منبع: ایسنا برچسب‌ها مرگ كروناويروس واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ كروناويروس واکسن کرونا موارد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است