Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال موفق به افزایش بیش از دو و نیم برابری صادرات قطعات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شده است.

به گزارش ایران اکونومیست از ایکوپرس، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه صادرات گروه صنعتی ایران خودرو، منجر به افزایش ارزش صادرات در گروه‌های مختلف کالایی اعم از خودرو، قطعات یدکی و قطعات غیر یدکی در سه ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، مجموع ارزش صادرات ۲ گروه قطعات یدکی و غیر یدکی در سه ماهه نخست امسال به مرز سه برابر دوره مشابه سال گذشته رسیده است.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می شود، صادرات قطعات غیر یدکی در هر یک از ماه‌های آینده تا پایان سال، معادل مجموع عملکرد سه ماهه نخست امسال باشد.

خودروساز بزرگ کشور در راستای عمل به هشت فرمان رییس جمهوری که یکی از بندهای آن در خصوص توسعه صادرات بوده، در سال جاری برنامه‌های متنوع و گسترده ای را در دستور کار خود قرار داده که بخشی از نتایج و دستاوردهای آن در سه ماهه نخست محقق شده است.

صادرات ۱۵ هزار دستگاه خودرو بخشی از اهداف تعیین شده در سال جاری است.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایران خودرو ، توسعه صادرات ، شهر تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران خودرو توسعه صادرات شهر تهران سه ماهه نخست امسال سه ماهه نخست ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

EXEED در راس هرم نوآوری چری

طبق آخرین تاریخ انجمن خودروسازان ژاپن، حجم صادرات سالانه خودرو ژاپن در سال 2023 تقریباً 4.3 میلیون دستگاه است. بر همین اساس در سال 2023، حجم صادرات خودرو چین از ژاپن پیشی گرفت و به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل شد.

در این میان، صادرات چری نیمی از حجم صادرات خودرو در چین را به خود اختصاص داده و برای 21 سال متوالی رتبه اول را در صادرات خودروهای سواری کسب کرده است. محصولات برند چری به بیش از 20 کشور در آسیای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی صادر شده و دارای بیش از 150 فروشگاه در خارج از کشور است.

برند EXEED نیز به منظور تولید محصولات با کیفیت جهانی به منابع استراتژیک خود تکیه کرده است. این برند خودروساز با بیش از 27 سال سابقه تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرو در گروه چری و تاسیس هشت مرکز جهانی تحقیق و توسعه، توسعه صادرات‌محور محصولات را دنبال می‌کند. ورود EXEED به بازار ایران نیز در راستای سیاست‌های گسترش سهم بازار این شرکت در منطقه و اهمیت روزافزون اقتصادی و فرهنگی ایران، بوده است. تولید این خودرو همچنین گزینه های حمل و نقل با کیفیت و تنوع عرضه اتومبیل های لوکس در کشور را افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، EXEED آخرین برند لوکس تمام الکتریکی خود EXLANTiX را در نمایشگاه خودروی پکن، رونمایی می‌کند. این برند همچنین آخرین مدل‌های ES و ET خود را عرضه می‌کند و در مورد دیدگاه زیست‌محیطی EXEED بحث می‌کند. به گفته «یین تونگیو»، رئیس هیئت مدیره چری « EXEED» می‌خواهد با توسعه انرژی‌های جدید در رأس هرم برند چری باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899279

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید