Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:23:51 GMT

از شنا در رودخانه سرد تا بدنسازی شدید با جهانبخش

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۹۸۷

از شنا در رودخانه سرد تا بدنسازی شدید با جهانبخش

به گزارش ورزش سه ، کاپیتان  تیم ملی ایران که هر سال با پایان فصل فوتبالی اروپا، اواخر تیر و اوایل مرداد را در ایران سپری می‌کند و البته در تمام این روزها به دور از حواشی فوتبال، کنار خانواده حضور دارد. علیرضا بعد از پایان دوران استراحت، به اتریش رفت تا در کمپ تمرینی فاینورد شرکت کند. استارت علیرضا با فاینورد در کمپ تمرینی سالفلدن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه‌ای خوش آب و هوا در اتریش که فاینورد آنجا را برای آغاز اردوی پیش‌فصل خود انتخاب کرده است.
فاینورد 11 تیرماه نخستین بازی تدارکاتی خود را انجام داد و البته در دیداری عجیب با 7 گل مقابل کپنهاگن دانمارک شکست خورد. قرار است بازی بعدی شاگردان آندره اسلات که به‌عنوان برترین مربی فصل 2022-2021 فوتبال هلند انتخاب شد، روز 18 تیر و مقابل سالزبورگ در ورزشگاه آنیف برگزار شود. در این دیدار، احتمالاً سرمربی فاینورد از علیرضا جهانبخش رونمایی می‌کند و می‌توانیم شاهد هنرنمایی او در زمین مسابقه باشیم.

دیدارهای تدارکاتی فاینورد به جدال با سالزبورگ ختم نمی‌شود. بعد از این بازی، فاینورد به هلند برمی‌گردد و روز 25 تیر مقابل یونیون گیلورسه از بلژیک به میدان می‌رود. بازی با لیون در روز دوم مرداد برنامه بعدی فاینورد است و حریف قدرتمند فرانسوی می‌تواند محکی جدی برای جهانبخش و یارانش باشد. آخرین بازی تدارکاتی فاینورد در تور پیش‌فصل برابر ویتسه در روز پنجم مرداد برگزار می‌شود و شاگردان اسلات پس از این دیدار آماده حضوری قدرتمند در لیگ هلند خواهند شد.
لیگ هلند یا همان اردی‌ویسه در فصل 2023-2022، کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ 14 مرداد آغاز می‌شود و البته فاینورد در نخستین بازی خود 16 مرداد میهمان ویتسه خواهد بود. جهانبخش که عضوی مهم از تیم ملی ایران محسوب می‌شود، امیدوار است تا فصل متفاوتی را تجربه کند. او در سال جام جهانی می‌خواهد در اوج باشد و با آمادگی کامل به قطر برود. اتفاقی که می‌تواند به سود تیم ملی و دراگان اسکوچیچ هم باشد.

 

منبع : ایران ورزشی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌های معتبر فوتبال اروپا، تأیید کرده‌اند که آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد. با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل، لیورپول به سراغ گزینه‌ای غیرمنتظره رفته و قرار است اسلوت، سرمربی کنونی فاینورد را به آنفیلد ببرد.

این مربی هلندی در فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و در روزهای اخیر پیشنهادها از لیورپول را انکار نکرده و بارها در مورد علاقه قرمزها و احتمال مربی‌گری‌اش در این تیم صحبت کرده است.

او امشب بعد از خداحافظی از هواداران فاینورد، در نشست خبری پس از بازی هم به لیورپول اشاره کرد. این مربی ۴۵ ساله ابتدا در مورد تصمیمش برای ترک فاینورد گفت: «من عاشق فاینورد هستم، این را در سه سال گذشته بارها گفته‌ام و ثابت کرده‌ام اما بعضی فرصت‌ها فقط یک بار از راه می‌رسند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در سال گذشته هم پیشنهادهای خوبی داشتم و تصمیم گرفتم اینجا بمانم اما امسال احتمالا فرق می‌کند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازی امروز لیورپول برابر تاتنهام را دیده یا خیر، گفت: «بله من دقایقی از آن را تماشا کردم. گل اول خیلی خوب بود اما بعد از آن به دلیل بازی خودمان مجبور شدم تلویزیون را خاموش کنم. هر وقت موضوع به‌طور ۱۰۰ درصد تأیید شود، نه‌تنها این بازی را می‌بینم بلکه بازی‌های دیگر را هم خواهم دید.»

او در ادامه در واکنش به سوالی در مورد اولین خواسته‌اش در صورت سرمربی‌گری لیورپول پاسخ داد: «اگر قرار باشد سرمربی لیورپول شوم، دوست دارم مغز یورگن کلوپ را بردارم و آن را برای خودم داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام