Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با وزیر آموزش عالی و تحقیقات جمهوری مالی دیدار کرد و طی این جلسه تفاهم نامه همکاری در راستای ارائه آموزش های عالی مهارتی به امضا رسید.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، آمادو کیتا، وزیر علوم جمهوری مالی و تیم همراه وی چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور در دانشکده شریعتی ضمن دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با پتانسیل‌های آموزشی و امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بدو ورود میهمانان به دانشکده با حضور در مزار شهدای گمنام دانشکده شریعتی، به مقام شامخ دو شهید گرانقدر این مرکز ادای احترام شد.

سپس رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به همراه جمعی از رؤسا و مسئولان طی جلسه‌ای در محل دانشکده، با این هیئت بلندپایه جمهوری مالی به بحث وگفت‌وگو پرداختند.

در این نشست، خسرویان ضمن معرفی جایگاه، فعالیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بسیار علاقه‌مندیم آموزش‌های علمی و مهارتی خود را به صورت بین‌المللی ارائه کنیم.

وی افزود: ظرفیت‌های آموزشی مهارتی بسیاری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای وجود دارد و با توجه به این‌که آموزش‌های ما متناسب با بازار کار است، آمادگی داریم تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای منعقد کنیم.

در ادامه آمادو کیتا، وزیر علوم و آموزش جمهوری مالی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را فعال، توانمند و آموزش‌های این دانشگاه را ارزشمند خواند و تصریح کرد: ما بنا داریم در مالی دانشگاه جدیدی تأسیس کنیم که دارای دانشکده و بخش‌های مختلف در زمینه‌های آموزش‌های هنر‌های سنتی و مشاغل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد که به لحاظ کیفیت شاخص‌های ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آینده همکاری ما با دانشگاه بسیار روشن است و امیدواریم با این رویکرد و ایجاد زمینه‌های همکاری، آموزش در کشور ما به درستی هدایت و تقویت شود.

احمدو کیتا گفت: ما بسیار علاقه‌مندیم تا این همکاری مشترک در زمینه حرف و مشاغل و هنر میان مالی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای جمهوری اسلامی ایران ایجاد گردد تا جوانان ما با یادگیری و پیاده‌سازی آموزش‌های عملی و کاربردی وارد بازار کار شوند.

گفتنی است در این دیدار، با توجه به اهمیت همکاری‌های بین‌المللی در توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی دانشگاهی بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت آموزش عالی و تحقیقات جمهوری مالی به امضای طرفین رسید.

برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دانشجویان و مدرسان، تبادل اعضای هیئت علمی جهت گذراندن فرصت‌های مطالعاتی، برگزاری کنفرانس‌های مشترک بین‌المللی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، تبادل مدرسان و دانشجویان، شرکت در مسابقات و رویداد‌های علمی حوزه فنی و حرفه‌ای، تعریف و برگزاری دوره‌های مشترک رشته‌های نوین فنی و حرفه‌ای و دیگر موارد از موضوعات مورد توافق در یادداشت تفاهم‌نامه امضاشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری ارتباط بین المللی دانشگاه ها رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای جمهوری مالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری های دو طرف افزود:   برای حل مسائل امنیتی منطقه ای و بین المللی ، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب اسیا،  حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین  بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها