Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح گفت: ۲۵۰۰ مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، پرویز فتاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری لرستان، اظهار داشت: سفر دو روزه ای به لرستان داشتیم که از پروژه نیروگاه بازدید و این پروژه بزرگترین پروژه سرمایه گذاری بنیاد است، بنیاد در این کار سرمایه گذاری می کند البته دو سال قبل که به استان آمدیم، دو واحد گازی را افتتاح  کردیم و قرار شد یک واحد بخار اضافه کنیم که دیروز بازدیدی صورت گرفت و خوشبختانه این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در پاییز به بهره برداری می رسد که  ظرفیت این نیروگاه به ۵۰۰ مگاوات افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه گذاری ما در بخش بخار این پروژه، چهار هزار میلیارد تومان است و مجموعا این بلوک ۵۰۰ مگاواتی، بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بنیاد صورت گرفته است، در همین راستا با استاندار صحبت کردیم و با توجه به اینکه برای توسعه استان در بخش های مختلف نیاز به برق می باشد، موافقت شد که بلوک دوم ۵۰۰ مگاواتی در دستور کار قرار گیرد و این نیروگاه به نیروگاه هزار مگاواتی تبدیل می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: تا پایان دولت باید این پروژه به نتیجه برسد که بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد و در سطح استان لرستان است، همچنین این پروژه بسیار حساس و مهم است و نقش مهمی در اشتغال دارد به طوری که هم اکنون ۶۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

فتاح با اشاره به شهرستان های هدف گفت: دو منطقه هدف در شهرستان کوهدشت و الیگودرز انتخاب شده که پیشرفت اجرایی برنامه ها کند بود ولی الان گزارش دادند و تاکید شد تا پایان سال برای هر کدام ۵۰ میلیارد هزینه شود و در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال پروژه را در این دو منطقه انجام دهند.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی گفت: در دور قبل حدود ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد و در مرحله فعلی از طریق کمیته امداد و بهزیستی و نهادها ۳۰ هزار بسته در حال توزیع است که و ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بوده و در مجموع ۱۸ میلیارد تومان بسته معیشتی در حال توزیع است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: کمیته امداد و بهزیستی اعلام کردند برای کمک های موردی نیاز به همکاری دارند و قبول کردیم برای هر کدام پنج میلیارد تومان نقدی کمک کنیم.

فتاح به پرداخت تسهیلات اشتغال اشاره کرد و افزود: برای اشتغال دو بحث وجود دارد، یکی وام های قرض الحسنه ای که برای اشتغال کوچ است که در این راستا ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده و اگر این عدد جذب شد حتما باز هم تکرار می شود، دوم اینکه وام های سنگین برای کارهای اقتصادی است که قرار شد طرح ها را اعلام کنند تا بنیاد بتواند در وام سرمایه گذاری سنگین که اشتغال بالایی دارند شریک باشد.

وی از ساخت دو هزار و ۵۰۰ مسکن خبرداد و گفت: هم کمیته امداد و هم بهزیستی که خانواده های دو معلول به بالا دارند، با بنیاد مسکن دو هزار و ۵۰۰ واحد تعهد کردیم که ساخته شود و در این جلسه اعلام شد که ساخته شده و اگر به ۹۰ درصد رسید قول دادیم تکرار شود و همه تعهدات بنیاد را به صورت کامل انجام می دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

گفتنی است اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان