Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمود نقوی در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان استان همدان افزود: برای یادگیری بهتر دروس دانش آموزان دوره‌های تثبیت یادگیری در ۴۱۵ مدرسه و کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش آغاز شده است.

وی اظهار داشت: امسال ۱۲۰ مدرسه برای آموزش‌های تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی در استان فعال شده اند و در صورات استقبال خانواده‌ها امسال این مدارس بیشتر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: بسیج مجموعه ای از انسان هایی هست که تنها برای اعتلای نظام و انقلاب با روحیه جهاد و شهادت پای کار نظام هستند.

وی اقدامات جهادی در آموزش و پرورش را در این دولت چشگیر توصیف کرد و اظهار داشت: امروز بسیاری از کارهای سخت و دشوار و چالش های پیش روی آموزش و پرورش را با روحیه بسیجی و جهادی پشت سر گذاشته ایم.

نقوی حضور بیش از ۵۰ نفر از معلمان در طرح جهادی تثبیت یادگیری و آموزش دانش آموزان عشایری استان را نمونه بارز کار جهادی عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب روحیه بسیجی و اقدامات جهادی را در بین معلمان عزیز، نهادینه و عملیاتی کنیم چرا که امروز نگاه جهادی و انقلابی است که آموزش و پرورش را با قدرت رو به جلو می برد.

وی کنگره هشت هزار شهید استان را فرصتی مغتنم برای ترویج روحیه جهادی و انقلابی برای معلمان و دانش آموزان دانست و افزود: به طور قطع شهدای دانش آموز و معلم بهترین الگو برای کودکان و نوجوان برای رسیدن به حیات طیبه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان نیز در این جلسه گفت: معلمان همانند انبیای گرامی، هدایت بشریت را بر عهده دارند و باید دانش آموزانی مومن و معتقد را تربیت کنند که فکر کردن درست و استقلال رای داشته باشد.

سرهنگ مصطفی رستمی ایجاد انگیزه برای معلمان و رفع مشکلات معیشتی را در قالب رتبه بندی معلمان بسیار مهم دانست و افزود: دانش آموزان تا معلم و والدین متدین نداشته باشند نمی توانند مومن و معتقد تربیت شوند و در واقع معلم مومن است که دانش آموز مومن را تربیت می کند و یکی از رسالت های مهم بسیج این است که معلمان را به این موضوعات دغدغه مند کند.

وی از آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان خواست در دوران پسا کرونا چون گذشته در راستای اعزام معلمان و دانش آموزان به اردوهای راهیان نور برنامه ریزی مناسبی را داشته باشند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان نیز گفت: تفکر، فلسفه و اندیشه غرب در یک حیرت و سردرگمی به سر می برد و از گذشته تا به امروز ما نمی توانیم به یک نقطه ثقل برسیم که بگوییم این نقطه نجات بخش در غرب است.

 سرهنگ طیب فریادرس افزود: همه با هم، دست در دست هم باید در پیشرفت رسالت عظیم نظام تعلیم و تربیت در تحقق سیاست های کلان آموزش و پرورش گام برداریم.

 وی با اشاره به آسیب های دوران کرونا برای دانش آموزان خاطر نشان کرد: رها سازی در بستر فضای مجازی و عدم آموزش های مناسب برای دانش آموزان، آسیب های فراوانی را به نسل حاضر وارد کرده است که باید با برنامه ریزی درست، موضوع تربیت را در راس امور آموزش و پرورش قرار دهیم.

استان همدان ۲۲ هزار معلم و کادر آموزشی و ۳۰۷ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها زندگی عشایری سازمان بسیج دانش آموزی شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری سازمان بسیج دانش آموزی شهر همدان زندگی عشایری سازمان بسیج دانش آموزی شهر همدان تثبیت یادگیری آموزش و پرورش استان همدان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند