Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، شرکت آمازون حق خرید ۲ درصد از سهام جاست ایت تیکوی (Just Eat Takeaway) را برای خود تضمین کرده و همزمان برای کاربران آمریکایی پرایم، دسترسی بدون کارمزد به این سرویس را به مدت یک سال ارائه می‌دهد. هدف از چنین خدمتی تشویق به افزایش اشتراک‌ها در سرویس پرایم آمازون با امکان دسترسی رایگان به خدمات تحویل غذا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی میان شرکت آمازون و جاست ایت تیکوی که خدمات خود در آمریکا را با تصاحب شرکت گرابهاب (Grubhub) انجام می‌دهد، به امضاء رسیده که طی آن آمازون به اعضای باشگاه وفاداران خرده فروشی آنلاین خود یا همان پرایم، اجازه می‌دهد از گرابهاب در سفارش‌های بیش از ۱۲ دلاری، هزینه‌ای تحویلی برای سفارش‌های خود پرداخت نکنند، این امتیاز در بیش از ۴ هزار شهر آمریکا  ارائه می‌شود.

شرکت آمازون ضمانت‌نامه‌هایی را برای ۲٪ از سهام گرابهاب (Grubhub) دریافت کرده و ۱۳٪ دیگر از سهام را  مشروط به تامین مشتریان کافی برای گرابهاب (Grubhub) در این معامله کرده است.

گفتنی است که سهام آمازون بیش از ۱ درصد افزایش داشته، در حالی که سهام اوبر حدود ۴ درصد و دوردش (DoorDash)  یک شرکت سفارش اینترنتی غذای آمریکایی، ۷ درصد سقوط داشته‌اند. جاست ایت تیکوی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که به بررسی در فروش جزئی یا کامل گرابهاب ادامه می‌دهد، اگرچه که کاملا  ابراز خوش‌بینی نکرده و مطمئن نیست که معامله‌ای تحقق یابد.

شرکت آمازون در سطح جهانی، بیش از ۲۰۰ میلیون عضو پرایم دارد. آمازون هزینه سالانه عضویت در آمریکا را از ۱۱۹ دلار در سال جاری به ۱۳۹ دلار افزایش داده است. حالا این شرکت درصدد است که نشان دهد افزایش قیمت عضویت ارزش داشته و اقدامی صحیح به‌حساب می‌آید.

کد خبر 688947 برچسب‌ها شرکت آمازون ایالات متحده آمریکا نرخ سود سهام شرکت‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت آمازون ایالات متحده آمریکا نرخ سود سهام شرکت ها شرکت آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است