Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان که صبح امروز وارد «مسقط» پایتخت عمان شد با «سید بدر بن حمدالبوسعیدی» وزیر خارجه سلطنت عمان دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه از جمله پیگیری توافقات حاصله در سفر اخیر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عمان و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به وجود اعتماد متقابل دیرینه سیاسی میان دو کشور، تأکید کرد: اراده سیاسی تهران و عمان بر روی تبدیل این سرمایه ارزشمند سیاسی دوجانبه به گسترش و تعمیق همکاری‌های پایدار اقتصادی و امتداد آن به همکارهای ثبات بخش منطقه‌ای متمرکز شده است.

وزیر خارجه عمان نیز اجرای توافقات به عمل آمده در سفر حجت‌الاسلام رئیسی از طریق تبادل هیئت‌های ذی‌ربط را حائز اهمیت برشمرد.

کد خبر 5533125

منبع: مهر

کلیدواژه: امور خارجه ایران علی باقری ایران عمان حجت الاسلام رئیسی وزارت امور خارجه حسین امیرعبداللهیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت مجلس شورای اسلامی حسین امیر عبداللهیان سیدابراهیم رئیسی وزارت امور خارجه علی بهادری جهرمی برجام امور خارجه ایالات متحده امریکا مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد.

دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6099731 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی