Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن اشاره به توزیع ۳۰ میلیارد ریال بسته‌های حمایتی ویژه نیازمندان گفت: طرح "به برکت غدیر در کاشان با توزیع پنج هزار بسته حمایتی اجرایی شد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیر اظهار داشت: به مناسبت فرخنده ایام پیش رو طرح "به برکت غدیر" در کاشان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به جزئیات طرح "به برکت غدیر" افزود: در این طرح در نظر گرفته شده است تا پنج هزار بسته حمایتی و معیشتی ویژه ولی نعمتان و نیازمندان شهرستان کاشان تهیه و میان جامعه هدف توزیع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی همزمان با دهه و ولایت و امامت و در روز عید غدیر انجام می‌شود، ابراز داشت: عموم شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح هدایای نقدی خود را به حساب جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان واریز کنند.

وی ضمن تشریح نحوه پرداخت هدایای نقدی شهروندان گفت: شماره کارت 5041727010434882 به نام جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان در اختیار عموم مردم قرار دارد و می‌توانند هدایای نقدی خود را ویژه مشارکت در طرح "به برکت غدیر" اختصاص دهند.

احمد راستینه: پولادگر طبق قانون عمل کند/ بسته حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش 3هزار  بسته حمایتی و معیشتی در فارس توزیع می‌شودسومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر واریز شد

اکبری با بیان اینکه ارزش هر بسته حمایتی و معیشتی در این طرح به شش میلیون ریال می‌رسد، تصریح کرد: در این بسته‌های حمایتی اقلام و کالاهای اساسی پیش‌بینی شده است که پس از تهیه و بسته‌ بندی در اختیار نیازمندان شناسایی شده از مراجع مربوطه قرار می‌گیرد در حالی پیش از این سفره ماه امید همزمان با روز ولادت امام حسن(ع)، سفره سبز انتظار همزمان با اعیاد شعبانیه و طرح کرامت رضوی نیز آخرین طرح اجرا شده است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه حمایتی و معیشتی بسته های حمایتی شهرستان کاشان برکت غدیر بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی