Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:12:19 GMT

سارقان ۱۲ منزل مسکونی در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۳۹۲۲

سارقان ۱۲ منزل مسکونی در شیراز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اواخر سال ۱۴۰۰ در شهر شیراز، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان موفق شدند محل اختفا دو سارق که با هم برادر بودند را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، به مکان مورد نظر اعزام و آن‌ها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، ۴ دستگاه تلفن همراه، دو دستگاه ویدئو، یک دستگاه پنکه، یک دستگاه ریسیور، دیلم، پیکور برقی، چاقو و سایر اقلام مسروقه کشف شد.

سرهنگ حبیبی به شهروندان هشدار داد: هنگام ترک منزل، از قفل بودن تمامی درب‌های ساختمان از قبیل پشت بام، درب ورودی و درب پارکینگ اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 5533176

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس دستگیری سارق شیراز بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا مشهد مجلس شورای اسلامی آمار کرونا بیرجند جهرم شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن