Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، نشست صمیمی مدیر عامل شرکت مخازن سبز عسلویه و رؤسای واحدهای شرکت با نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ضمن خوش‌آمدگویی و تشریح پروژه‌های مخازن به نماینده مردم جنوب استان بوشهر عنوان کرد: در بحث اشتغال که دغدغه بسیاری از جوانان هست ۷۰ درصد نیروهای شاغل در شرکت ما بومی هستند و حتی در بخش‌هایی مانند آتش‌نشانی و خدمات تمامی نیروها بومی منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا یزدانی کاشانی در تشریح پروژه این شرکت بیان داشت: پتروشیمی‌های فاز دوم، فرآورده‌های تولیدی خود را برای ذخیره‌سازی در اختیار ما قرار می‌دهند و متخصصین ما تلاش می‌کنند مخازن ذخیره‌سازی را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و تجهیزات بسازند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۳ مخزن ذخیره‌سازی فراورده‌های پتروشیمی در سرویس داریم و ۱۱ مخزن نیز در حال ساخت هستند که امیدواریم در مدت شش ماه آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست کارهای انجام شده در این شرکت را قابل تقدیر و بسیار ارزشمند دانست و از اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال و جذب افراد بومی تمجید و تشکر کرد و بیان داشت: مدیریت شرکت مخازن سبز نگاه و رویکردی مترقی و خیرخواهانه در این امر دارد.

حجت الاسلام موسی احمدی با بیان اینکه جوانان تحصیل‌کرده زیادی در منطقه وجود دارند که فاقد شغل هستند و این معضل باعث به‌وجود آمدن مشکلات اقتصادی و امنیتی بسیاری شود، افزود: کمک در ایجاد زیرساخت‌های منطقه پیرامونی و مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌هایی مانند آموزش و بهداشت و درمان در واقع کمک به خود صنعت است چرا که اگر نتوانند رضایت مردم مناطق پیرامونی را به‌دست بیاورند امنیت سرمایه‌گذاری آنها به خطر می‌افتد.

کد خبر 5533187

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه پتروشیمی بوشهر بازرگانی استانها بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا مشهد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی سنندج بیرجند شیراز شرکت مخازن سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری