Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در جمع ایثارگران شاغل در اداره کل صمت گفت: شکست رفع حصر اقتصادی با رویکرد ایثار در خدمت رسانی امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛حسن ممتحن، طی سفر به گیلان در نشستی با جمع کثیری از شاغلین ایثارگر در صمت گیلان اظهار داشت: با توجه نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیشقراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود.

وی در ادامه اظهار داشت؛ در ۸ماهه گذشته با همه مدیران زیرمجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است که بیش از ۱۳۰۰ ملاقات مردمی برای رسیدگی مسائل ایثارگران داشتیم تا بعنوان مأمن و ملجأ ایثارگران به امورات این عزیزان بپردازیم.

مشاور وزیر صمت؛خدمت رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امورات محوله را راهگشا دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل خواهد شد و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه های حصر اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان، خدمت رسانی، شیرین می شود.

وی تاکید کرد: باید حواسمان بعنوان خانواده ایثارگر به خودمان باشد چون توقعات و رویکرد مردم نسبت به ما متفاوت و متعالی است.

مدیرکل صمت گیلان  نیز در ادامه این نشست؛حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران در استان گیلان را مایه خیر و برکت در حوزه توانمندسازی ایثارگران استان دانست و گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.

تیمور پور حیدری اظهار داشت: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است و شخصاً تعلق خاطر خاصی به این عزیزان دارم و معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

گفتنی است، در پایان با اهداء لوح و پاداش توسط مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از ۵۴ ایثارگر این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاور وزیر صمت فرهنگ ایثارگری مدیرکل صمت گیلان مشاور وزیر صمت خدمت رسانی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان زیرکوه منجر به وقوع سیل در بسیاری از نقاط روستایی این شهرستان شده است.

گروه‌های جهادی مانند همیشه در صحنه حاضر و به سیل زدگان شهرستان زیرکوه خدمات رسانی داشته و دارند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خراسان‌جنوبی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارندگی شدید و هشدار زرد و قرمز برای برخی نقاط استان، ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای فعال شده و کلیه گروه‌های جهادی استان در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در پی وقوع سیل در برخی نقاط استان در اولین دقایق وقوع سیلاب با حضور در محل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه از نیمه شب گذشته مشغول خدمت رسانی در قالب تخلیه آب داخل منازل و جابجایی وسایل منازل مردم و کمک به توزیع بسته‌های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن می‌باشند.

هنری عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز منطقه به برخی ماشین آلات مهندسی و تجهیزات و دستور سردار مهدوی فرمانده محترم سپاه انصار الرضا (ع) صبح امروز یک دستگاه لودر بسیج سازندگی و یک دستگاه تریلی کفی از مرکز استان و یک دستگاه لودر از معصوم آباد زیرکوه، پنج دستگاه موتور و کف‌کش هم اکنون در روستاهای سیل زده در حال استفاده توسط جهادگران است.

وی اظهار کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز قرارگاه‌های جهادی فعال و در حالت آماده باش بوده و به محض نیاز از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.

هنری با بیان اینکه جهادگران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند به اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این منطقه اشاره و عنوان کرد: بیش از ۳۰ مورد امداد رسانی انجام شده که شامل کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد، کمک به تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری خصوصاً در روستای نوده می‌شود.

کد خبر 6088695

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد