Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال زمان ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیات رئیسه این فدراسیون را تا پایان وقت اداری ۲۰ تیرماه اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، با توجه به انتشار برخی اخبار و مصاحبه ها در خصوص تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان و علاقه مندان مربوط به انتخابات هشتم شهریور ۱۴۰۱ فدراسیون فوتبال اعلام کرد پیرو برگزاری مجمع عمومی فدراسیون در تاریخ دهم خرداد سال جاری و تکلیف مجمع عمومی به برگزاری انتخابات در تاریخ ۸ شهریور، فدراسیون فوتبال کلیه اقدامات قانونی را مطابق با اساسنامه و مقررات انتخاباتی آغاز و در گام نخست، هفتاد روز قبل از برگزاری مجمع و در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعات مرتبط با زمان و مکان برگزاری مجمع برای اعضا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن و مطابق با ماده ۸ (فراخوان) مقررات انتخاباتی که در آن تصریح می نماید؛ دبیرکل فدراسیون می بایست آگهی فراخوان به منظور اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام، تاریخ انتخابات، مدارک مورد نیاز، شرایط و نحوه ثبت نام، زمان و نحوه ارسال و دریافت فرم های پیشنهاد نامزدها پس از هماهنگی با کمیته بدوی انتخابات را در روزنامه های کثیرالانتشار و سایت فدراسیون درج نماید، اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

در بخش دیگر اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است آگهی فراخوان مطابق با ماده ۸ مقررات انتخاباتی که تاکید بر اطلاع رسانی دو ماه قبل از برگزاری انتخابات دارد در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۱ در روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات و سایت فدراسیون درج شد اما از آنجاییکه در فراخوان، مهلت ثبت نام ۱۴ لغایت ۲۰ تیر ماه اعلام شده و همچنین مطابق با بند ب از ماده ۱۲ مقررات انتخاباتی که تاکید دارد ۵۰ روز قبل از تاریخ مجمع عمومی انتخاباتی می بایست درخواست نامزدی برای پست های هیات رئیسه تحویل دبیرخانه مجمع شود، لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان می رساند که تمدید مهلت مزبور وفق مقررات امکانپذیر نبوده و زمان نهایی ثبت نام داوطلبان عضویت در هیات رئیسه فدراسیون که در فراخوان درج شده، پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰) روز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، فدراسیون فوتبال ایران ، لیگ برتر فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال مقررات انتخاباتی فدراسیون فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد