Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز نشست راه‌اندازی مجمع عمومی کانون طلاب چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل اداره امور فرهنگی جامعه‌الزهرا، مدیرکل اداره تبلیغات جامعه‌الزهرا، مسئولان اداره تشکل‌ها و کانون‌های استانی و جمعی از طلاب استان در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد. 

سیده ربابه داودالموسوی، مدیرکل اداره امور فرهنگی جامعه‌الزهرا در این نشست با بیان اینکه طلبه‌های چهارمحالی بسیار فعال و دغدغه‌مند هستند، گفت: برای دستیابی به خروجی ایده‌آل، همدلی و کار تشکیلاتی نیز باید چاشنی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داودالموسوی ادامه داد: مهمترین وظایف طلاب افزایش توانمندی و قدرت اقناع، برنامه‌ریزی و تشکیلاتی کار کردن است.

وی‌ با اشاره به تصمیمات اخیر جامعه‌الزهرا مبنی بر تعریف فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی برای طلاب درحال تحصیل و فارغ‌التحصیل استانی جهت به کار بستن آموخته‌هایشان، تصریح کرد: تاکنون در ۹ استان تهران، البرز، اصفهان، کرمان، مازندران، یزد، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی این کانون راه‌اندازی شده و امروز دهمین کانون استانی در چهارمحال و بختیاری به مرکزیت شهرکرد تشکیل شد.  

مدیرکل اداره امور فرهنگی جامعه‌الزهرا اظهار داشت: این کانون در هر استان جامعه‌الزهرای کوچکی‌ست که به فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی جهت حل مسائل و مشکلات بانوان استان می‌پردازد.

داودالموسوی افزود: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ و ثبت نام طلاب، گروهی جهت آشنایی طلاب با فرآیند شکل‌گیری کانون در پیام‌رسان ایتا تشکیل شد. 

وی با اشاره به اینکه پس از اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، طلاب متقاضی جهت عضویت در شورای مرکزی کانون اعلام آمادگی و رزومه خود را ارسال کردند، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده و سفر یک روزه مدیران ادارات معاونت فرهنگی و تبلیغی جامعه‌الزهرا به استان چهارمحال و بختیاری، پس از تبیین مجدد فرآیند تشکیل کانون و پاسخ به سؤالات طلاب، نامزدهای حاضر به معرفی توانمندی‌های خود و ارائه رزومه پرداخته و انتخابات برگزار شد.

مدیرکل اداره امور فرهنگی جامعه‌الزهرا اضافه کرد: پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی، فرآیند صدور حکم در جامعه‌الزهرا پیگیری خواهد شد. 

داودالموسوی هدایت، آموزش و تعریف فرآیند کار برای اعضای شورای مرکزی کانون را امری ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف تبلیغی، پژوهشی، تربیت استاد برای مراکز علوم دینی، کنش‌گری و مدیریت فرهنگی‌ برای طلاب مستعد استانی از جمله اهداف این کانون است.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس

کلیدواژه: جامعه الزهرا حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری طلاب کانون چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح شنبه در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: بنیاد شهید یک اداره خاص در جامعه ما است چراکه جامعه هدف این اداره افرادی هستند که از جان خود برای عزت آفرینی کشور گذشتند.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار خدمات مختلف به جامعه ایثارگران، برای اجرای فرهنگی ماندگار در جامعه تلاش کند، جامعه ایثارگران پشتوانه اصلی نظام هستند و امروز دشمنان به دنبال فاصله انداختن بیان جامعه ایثارگری از نظام هستند.

حسنی با اشاره به اینکه از ظرفیت گلزار شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع به خصوص برای جوانان و نوجوانان استفاده شود، عنوان کرد: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند روحیه جهادی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: با تمام ظرفیت و امکانات از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، گفت: خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف ایثارگران در استان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ماندگار از جمله یادواره‌های شهدا، سه شنبه‌های شهدایی، پنجشنبه‌های شهدایی در سال جاری تقویت می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید به تکالیف قانونی خود برای افزایش سطح معیشت جامعه ایثارگران در استان عمل کنند.

وی عنوان کرد: احداث خانه‌های ایثار از مهمترین اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

کد خبر 6089673

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی