Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین دیدار شهر گدانسک تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک مغلوب تیم کامل ایتالیا شدند تا پنجمین ناکامی خود را تجربه کنند و تعداد برد و باخت تیم ایران برابر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _پنجشنبه شانزدهم تیرماه_ در سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ مقابل ایتالیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول شاگردان عطایی تا امتیاز پنج با ایتالیا پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه چند امتیاز عقب افتادند تا وقت استراحت فنی این ست ۱۲ بر ۶ به سود ایتالیا شود. تیم ایران در این ست دو امتیاز سرویس، دو دفاع و ۶ حمله به دست آورد ولی در نهایت تلاش آنها فایده‌ای نداشت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ این ست را واگذار کردند.

در ست دوم مرتضی شریفی جای خود را به اسفندیار داد و این ست با برتری ایتالیایی‌ها شروع شد، هرچه از بازی گذشت عملکرد ملی‌پوشان ایران بهتر شد تا دوتیم در امتیاز ۱۱ مساوی شوند. رقابت دو تیم در ست دوم پایاپای پیش رفت و شاگردان عطایی با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ این ست را با پیروزی تمام کردند.

در ست سوم این بار ایران شروع بازی را در دست گرفت، اما با وقت استراحتی که سرمربی ایتالیا گرفت، این تیم به خودش آمد و باری در امتیاز ۱۰ برابر شد. خطاهای شاگردان عطایی در این ست زیاد شد تا ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع ایتالیا تمام شود.

در ست چهارم ایتالیا جلو افتاد، اما بازیکنان ایران هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و در امتیاز ۱۵ مساوی شدند. این ست هم با نتیحه ۲۵ بر ۲۳ به نفع ایتالیا تمام شدتا سه بر یک مغلوب ایتالیا شده باشد.

کد خبر 586715

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر در فولادشهر، عنوان کرد: میدان اصفهان و ذوب‌آهن همیشه سخت و چالش‌برانگیز است که الان هم بیشتر شده، زیرا کادر فنی اقای ربیعی و همکارانش هستند. با این حال محکوم به جذب امتیاز هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی اجازه هیچ فکر یا تصمیم دیگری نمی‌دهد و امیداریم بتوانیم آن را تغییر بدهیم. تمام تلاشمان را بر جذب حداکثری امتیاز انجام می‌دهیم.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد و زیبایی آن همین است، ادامه داد: با تمام تلاش و انرژی بهترین کیفیتمان را ارائه می‌کنیم. این جدول از دیدگاه باشگاه نساجی اشتباه است و تلاش می‌کنیم آن را تغییر دهیم.

صداقت در ادامه گفت: در بازی با تراکتور ۳ بازیکن اصلی نداشتیم. برای فردا هم همینطور است و با تمام تلاشی که کردیم ۳ مصدوم و یک محروم خواهیم داشت، اما تمام فکر و تمرکزمان بر جذب امتیاز است و بازیکنان نیز همیشه توانسته‌اند جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهند. امیدوارم فردا اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما باشد.

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست