Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه سوریه ضمن در دیدار با سوری‌های مقیم الجزایر و کارکنان دیپلماسی سوریه در مقر سفارت سوریه در الجزایر گفته که ترکیه برای گسترش اشغال خود در شمال غرب از گروه‌های تروریستی از جبهه النصره، داعش و غیره حمایت می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، «فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه امروز پنجشنبه در دیدار با سوری‌های مقیم الجزایر و کارکنان دیپلماسی سوریه در مقر سفارت سوریه در الجزایر اظها داشت که دشمنان سوریه پس از آنکه نتوانستند از طریق تروریسم به اهداف خود برسند، از طریق محاصره خفقان‌آور، تلاش بیهود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه «سانا»، فیصل مقداد تأکید کرد که تمام فشارهای خارجی اعم از اقتصادی و نظامی علیه سوریه شکست خواهد خورد.

وزیر خارجه سوریه با اشاره به چالش‌های بزرگ پیش روی کشورش گفت: ترکیه برای گسترش اشغال خود در شمال غرب از گروه‌های تروریستی از جبهه النصره، داعش و غیره حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا از گروه‌های جدایی‌طلب در سوریه حمایت می‌کند، تصریح کرد: همه تلاش‌ها برای تحت فشار قرار دادن سوریه به دلیل استواری مردم سوریه و قهرمانی‌ها و فداکاری‌های ارتش شکست خواهد خورد.

«نمیر الغانم» سفیر سوریه در الجزایر نیز ضمن شرکت در این دیدار اعلام کرد که سوریه توانایی خود را در شکست تروریسم و ​​خنثی کردن همه توطئه‌های خارجی علیه آن ثابت کرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فیصل مقداد ، سوریه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیصل مقداد سوریه فیصل مقداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود