Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از انتشار خبری در خبرگزاری فارس با عنوان «پرداخت کارانه نجومی به یک پزشک/ انتظار چند ماهه کادر درمان برای دریافت مطالبات»، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جوابیه‌ای پیرامون این خبر منتشر کرد.

در این جوابیه آمده است که: بروز رسانی پرداخت کارانه‌ها و سایر مطالبات کلیه همکاران از اصلی‌ترین دستور کارهای مدیریت دانشگاه بوده و هست و آنچنان که همکاران دانشگاهی مستحضرند در دوران هفت ماهه مدیریت کنونی دانشگاه تاکنون تعداد هفت ماه کارانه و ۶ ماه اضافه کار رپرداخت گردیده که مبلغی بالغ بر سه هزار  میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بروزرسانی کلیه مطالبات همکاران در همه سطوح خدمتی با تمام توان تلاشها ادامه خواهد یافت.

لازم به تاکید است که هرگونه پرداخت از قبیل کارانه و اضافه کار و سایر پرداخت‌ها در چهار چوب قوانین و مقررات و زیر نظر نهادهای نظارتی است و در این موارد پاسخگوی نهادهای فوق الذکر بوده و هستیم.

در ادامه افزوده شده است که: دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه‌ها دارای اختیاراتی هستند که حسب مورد و در شرایط خاص از این اختیارات استفاده می‌کنند.

 حمایت مالی از پزشکان متخصص و فوق تخصصی که مجوز مطب به آنها داده نشده است و بصورت تمام وقتی مشغول به خدمت هستند از مصوبات هیات ریسه دانشگاه بوده و به صورت موردی و در شرایط ویژه از جمله بروز مشکل شخصی با ملاحظه میزان مطالبه از دانشگاه و مجوزقانونی پرداخت تا ۷۰ درصد آن و رعایت قانون و در راستای تداوم ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی بصورت علی الحساب و استهلاک در ماههای بعد در این خصوص اقدام می‌گردد.

در خصوص پرداخت کارانه به یکی از همکاران جراح فوق تخصص که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است لازم به توضیح است که با توجه به خدمات ارزشمند وی در ارائه خدمت به ییماران و انجام عمل‌های جراحی به بیماران آسیب دیده از سوختگی‌های شدید و لحاط نمودن این نکته که این پزشک فوق تخصص جراح فاقد مطب است و مجوز مطب برای وی صادر نگردیده است و عملکرد کارانه‌ای او حدود ۲/۵ میلیارد تومان بوده و مبلغ پرداختی‌اش درصد کمی از مطالبات عقب مانده ماههای گذشته است، به همه سایر همکاران اطمینان خاطر می‌دهیم که این نوع پرداخت استثنایی فقط و فقط در راستای حمایت از پزشکان متخصص و فوق تخصص به منظور تداوم ارایه خدمت به مردم و ماندگاری پزشکان در استان است‌.

در پایان خاطر نشان می‌سازد کارانه گروه پزشکی طبق تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از سقف پرداخت ۳۹۲ میلیون ریال مستثنی شده است و به کار بردن لفظ نجومی صحیح نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارانه پزشک پرداخت نجومی پرداخت کارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است