Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری عصر پنجشنبه در دیدار با اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل، با ابراز خرسندی از فعالیت شایسته این اتحادیه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: مهمترین و اثرگذارترین عامل در بسترسازی و ایجاد ظرفیت برای پذیرش تعالیم دینی، دوری از منیت است که باید فعالان عرصه قرآنی با اتحاد و همکاری مستمر در تعالی فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جذب ۳۶۰ نفر از مربیان قرآنی استان اردبیل در سال‌های گذشته در بدنه آموزش و پرورش تصریح کرد: پیگیر مسئله جذب مربیان قرآنی از طریق نمایندگان و آموزش و پرورش خواهیم بود و برای جذب مربیان قرآنی واجدالشرایط به مدارس مصمم هستیم.

مدیر دارالقرآن اردبیل نیز با تاکید بر انجام فعالیت‌های قرآنی همراه با برنامه‌های متنوع و ایجاد فضای مناسب برای قرآن آموزان و اولیا گفت: مؤسسات قرآنی در سطح استان اردبیل با ارائه طرح می‌توانند از اعتبارات دولتی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات لازم را برای برگزاری طرح‌های خود انجام دهند.

در ادامه مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل نیز در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت اتحادیه پرداخت و گفت: در مدت یک سال گذشته طبق جلسات و نشست‌های مشترک با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اعم از مدیر کل آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره کل اوقاف، سازمان صنعت، معادن و تجارت، شورای شهر اردبیل و سایر نهادهای دولتی برای جذب اعتبار برای فعالیت‌های قرآنی، راهکارهای مناسب برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم و همچنین در راستای ایجاد بسترهای مناسب و استفاده از ظرفیت‌های ادارات برای گسترش این فرهنگ تدوین و طرح‌های قرآنی در حال اجرا است.

نهضت حورزاده افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل مؤسسات قرآنی، کمبود اعتبارات می‌باشد که امیدواریم با ارائه طرح‌های قرآنی و تبیین راهکارهای مناسب این مشکل را مرتفع سازیم.

وی در خصوص فعالیت خانه‌های قرآنی اضافه کرد: فعالیت‌های خانه‌های قرآنی هم در استان اردبیل با توجه به سخت‌کوشی مربیان و مدیران خانه‌های قرآنی با مشکل اعتبارات مواجه شده است که در حال رایزنی با یکی از مؤسسات هستیم تا بتوانیم با ارائه طرح لازم بسترهای مناسبی را برای این خانه‌ها فراهم سازیم و برای برگزاری فعالیت‌های قرآنی اعتبارات لازم را از طرف اتحادیه به این خانه‌ها اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار مسائل و مشکلات مؤسسات، خانه‌های قرآنی و مربیان و فعالان قرآنی بیان و در خصوص رفع آن تصمیمات و پیشنهادات لام ارائه شد.

کد خبر 5533263

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اردبیل محمود صفری اردبیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای شهر اردبیل فعالیت قرآنی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا زلزله هرمزگان خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا مشهد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی سنندج شیراز جهرم فعالیت های قرآنی خانه های قرآنی مؤسسات قرآنی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • (ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود