Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر پنج شنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: اعتبارات توزیع شده بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر اساس قانون، رعایت حق و حقوق مردم، عدالت و توانمندی‌ها بوده است و بر این اساس برنامه ریزی شده است.

فرماندار گناوه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه برای جذب اعتبارات ملی که به استان اختصاص می‌یابد پیگیری مستمر و اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوب در زمینه‌های مختلف دارد و انتظار می‌رود که مدیران استانی در اختصاص اعتبارات استانی و شهرستانی سفر رئیس جمهور که در اختیار آنها قرار دارد به این شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای قانون بودجه ۱۴۰۱، ۱۳۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان گناوه اختصاص یافته است که برای ۱۴۱ پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی، ورزشی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر و زیرساختی در بین ۳۹ دستگاه اجرایی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌های گناوه و بندر ریگ نیازمند توجه خاص هستند و انتظار می‌رود سازمان برنامه به این مورد توجه ویژه داشته باشد تا بتوانند تغییر و تحولی در شهرها ایجاد کرد.

فرماندار گناوه گفت: توزیع بودجه‌های مصوب شده بین دستگاه‌ها بر اساس اولویت بندی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز اعتبارات دریافتی را بر اساس اولویت بندی در پروژه‌ها مصرف و نظارت دقیق در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: استاندار پرتلاش استان با تمام توان در حال رسیدگی به مشکلات استان است و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و پیشبرد کارها به کار ببریم.

کد خبر 5533251

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه قانون بودجه 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا زلزله هرمزگان خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا مشهد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی سنندج شیراز جهرم داشته باشند ویژه داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی شاهین زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، انجام خدمات الکترونیک است و در این راستا مجوزها بویژه پروانه کسب اصناف از سوی درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود که به همین منظور تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلات و خدماتی که دولت ارائه خواهد داد، باید کد شناسه یکتا داشته باشند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود.

وی گفت: تا پیش از این، افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای مربوطه انجام می‌گرفت تا اعتبار پروانه کسب آنها بررسی شود، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد بستر جهت دریافت کد یکتا دیگر نیازی به موارد ذکر شده نیست.

شاهین زاده با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که در حال حاضر اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به دنبال آن هستند اخذ شناسه یکتا توسط بازاریان و کسبه است، افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت و به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خود را دریافت کنند.

شاهین زاده تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشد و نام آن‌ها در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌های صنفی آماده پاسخگویی در این مورد به کسبه و بازاریان است.

کد خبر 6098535

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی