Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالله امینی فر پنجشنبه شب در سومین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان گناباد افزود: باید در کنار ارتقا سطح سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی، با کادرسازی و شبکه سازی تمام توان ها و نیروهای علاقمند این بخش در بسیج در غالب گردان های سایبری سازماندهی شوند.

وی محتوا سازی را دیگر ضرورت های فضای مجازی برشمرد و گفت: باید با ارایه محتوا و ایده پردازی مناسب طرف مقابل را اقناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: برای موفقیت در این عرصه باید اقدامات مورد نظر در سه بخش سخت افزاری، نرم افزاری و زیربنایی تقسیم بندی شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد هم با اشاره به ترفندهای دشمنان برای ایجاد ناامیدی نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی گفت: برخی اشخاص هم بدون تحقیق این سری مطالب را در کانال‌های خود بازنشر می کنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا محبی گفت: فضای مجازی مثل یک شمشیر دولبه است هم می شود از آن استفاده بهینه کرد و همچنین استفاده نادرست این بخش تنگناهایی بدنبال دارد لذا مدیریت این فضا بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه برخی مواقع نیروهای انقلابی نسبت به این مسائل سکوت می کنند و شبهات را پاسخ نمی دهند، گفت: اگر هر سنگر را خالی کنیم دشمن آن را می گیرد و بایستی در همه عرصه ها حضور داشته باشیم.

بیش از نیمی از جمعیت ۹۵ هزار نفری گناباد در قالب گردانها و رده های بسیج سازماندهی شدند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سواد رسانه ای گناباد فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد رسانه ای گناباد فضای مجازی سواد رسانه ای گناباد فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد