Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:22:46 GMT

بدشانسی محض؛ فرصت تاریخی نادال از دست رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۵۷۷۵

بدشانسی محض؛ فرصت تاریخی نادال از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال پیش از شروع مسابقات نیز از از مصدومیت مزمن پای خود رنج برده و شرایط دشواری داشت، در در اوایل مسابقات دچار پارگی عضله شکم شد. این مشکل در جریان پیروزی در پنج ست مقابل تیلور فریتز در مرحله یک چهارم نهایی در روز چهارشنبه تشدید شد و در آن مسابقه نادال در ست دوم تایم اوت پزشکی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از روی سکوها، پدر نادال و سایر اعضای خانواده به رافائل اشاره کردند که بازی را متوقف کند تا بیشتر آسیب نبیند، اما نادال به درخواست‌ آنها توجهی نکرد و در نهایت یکی از برجسته‌ترین پیروزی‌های دوران حرفه‌ای را به دست آورد. اما پس از پایان مسابقه بود نادال اعتراف کرد که نگران است نتواند در نیمه نهایی بازی کند و قصد دارد برای تعیین میزان آسیب دیدگی، آزمایش دهد. 

رافائل نادال گفت: "در نهایت تصمیم با خود بازیکن است، اما در عین حال من باید نظرات مختلف را بدانم و همه چیز را به درستی بررسی کنم، این حتی چیزی مهمتر از قهرمانی در ویمبلدون بوده و نامش سلامتی است. اگر مشکلات را کنار بگذاریم، احساسی که دارم واقعا فوق العاده است و من حس می کنم که خیلی خوب بازی می کنم."

اما در نهایت این مصدومیت اجازه حضور رافائل نادال در نیمه نهایی را نداد. بدین ترتیب و با کناره گیری این تنیسور مشهور، نیک کریوس برای اولین راهی فینال گرند اسلم انفرادی شد. نیک کریوس 27 ساله، پیش از این در طول دوران حرفه ای خود حتی هرگز به نیمه نهایی گرند اسلم انفرادی نیز نرسیده بود.

رافائل نادال دو گرند اسلم اول سال یعنی اوپن استرالیا و آزاد فرانسه را برده بود. برتری مقابل فریتز باعث شد تا او تنها 9 پیروزی با فتح تمام مسابقات یک گرند اسلم سال فاصله داشته باشد، افتخاری که هیچ بازیکنی از زمان راد لیور در سال 1969 به آن نرسیده بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رافائل نادال رافائل نادال گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها