Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:10:31 GMT

۲۰ تن محصول کشاورزی احتکار شده در صحنه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۵۹۳۲

۲۰ تن محصول کشاورزی احتکار شده در صحنه کشف شد

به گزارش بامداد جمعه خبرنگار ایرنا، سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس صحنه از وجود یک انبار محل احتکار محصولات، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در اطراف شهر صحنه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به کشف ۲۰ تن انواع محصولات کشاورزی شامل گندم، جو و نخود به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی او به دستگاه قضائی خبر داد.

تسهیلات ویژه برای مشمولان زائر عتبات عالیات در ایام عرفه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از درنظر گرفتن تسهیلات ویژه برای مشمولان زائر عتبات عالیات در ایام روز عرفه جهت سفر به کشور عراق و شرکت در مراسم دعای این روز خبر داد.

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور، تمامی مشمولان فاقد غیبت که قصد سفر به کشور عراق برای شرکت در مراسم معنوی ایام عرفه در عتبات عالیات را دارند می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی www.epolic.ir  درخواست خروج از کشور را ثبت کنند.

وی ادامه داد: این دسته از مشمولان پس از ثبت درخواست، با سپردن وثیقه لازم می توانند مجوز خروج از کشور را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

همتی تصریح کرد: مشمولان متقاضی در حال تحصیل باید دارای معافیت تحصیلی دانشجویی یا دانش آموزی بوده و در مهلت معرفی تعیین تکلیف وضعیت خدمتی بدون غیبت باشند.

دستگیری قاتل برادر کش کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که با تیراندازی به وسیله اسلحه شکاری، مرگ برادر ۲۶ ساله خود را رقم زده بود.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه از یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در محله تازه آباد، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷بعثت با حضور در محل متوجه شدند جوان ۲۶ ساله ای مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داده است.

دلیری تصریح کرد: ماموران توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را پس از گذشت تنها ۲ ساعت از ارتکاب جنایت دستگیر و سلاح مورد نظر هم کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی روستای چهارزبر کرمانشاه

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگیری سه عامل تیراندازی در روستای "سنگتراش" چهارزبر با اشراف اطلاعاتی و اقتدار پلیس خبر داد.

دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در روستای سنگتراش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این تیراندازی به علت اختلافات شخصی میان اعضای ۲ خانواده رخ داده و خوشبختانه زخمی و کشته نداشته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن ها را در محل سکونتشان دستگیر کردند.

وی همچنین از کشف یک قبضه اسلحه شکاری پران و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک پنج ماه است که تمامی مرخصی های آنان لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده  و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

برچسب‌ها صحنه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صحنه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه صحنه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر