Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کهنه کار فرانسوی در مصاحبه‌ای درمورد وضعیت خودش و باشگاهش سخن گفته است.

اولیویه ژیرو به مناسبت رونمایی از کتابش یعنی "crederci semper" که در همکاری با الساندرو آلسیاتو نوشته شده است، مصاحبه‌ای جالب انجام داده است.

طرفداری | به گزارش Milan samper و اسکای اسپورت ایتالیا الیویه ژیرو در این مصاحبه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

+ چرا الان کتابت را منتشر کردی؟

ژیرو گفت:

 چون این کتاب قرار نبود حاصل یک عمر زندگی باشد؛ من فقط 36 سال سن دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه این کتاب قرار است هدیه‌ای برای فرزندانم و برای همه جوانانی که در زندگی شک دارند، باشد. زندگی از لحظات سخت تشکیل شده است من سخنان نلسون ماندلا را دوست دارم که می‌گوید: من را با موفقیت‌هایم قضاوت نکنید، بلکه با چند بار زمین خوردن و بلند شدنم قضاوتم کنید. 

این سخنان برای من الهام بخش است. به همین دلیل است که وقتی به سختی می‌افتم و مشکلی پیدا می‌کنم، با عزم راسختری می‌جنگم. می‌دانم مشکلات بخشی از زندگی من است.

ژیرو افزود:

همیشه باید به آینده[ی خوب] ایمان داشته باشید. فکر می کنم اگر باور نداشته باشید نمی توانید به اهداف خود برسید. امسال رقابتی سخت‌تر در انتظار ما خواهد بود، اما میلان آماده‌ است تا برای کسب اسکودتو و ستاره دوم بجنگد.

+ در مورد گلی که در دربی مقابل اینتر زدی و نقشش در کسب اسکودتو بگو.

ژیرو:

می‌توان گفت بعد از آن بازی همچنان زمان زیادی از فصل باقی مانده بود. فکر می‌کنم آن بازی در ماه فوریه انجام شد. ما مطمئناً اسکودتو را در آن بازی و تنها با همان برد کسب نکردیم؛ اما نکته مهم این بود که در آن دربی امیدمان را از دست ندادیم، چرا که اگر می‌باختیم ممکن بود نتوانیم هرگز به این قهرمانی نائل شویم. آن شب یک نقطه عطفی برای فصل گذشته‌ی ما بود. 

+ همسرت در رجیو امیلیا نبود تا در جشن قهرمانی شرکت کند. آیا این انگیزه ای به تو می‌دهد تا تلاشی دوباره برای قهرمانی در ایتالیا انجام بدهی؟ به همسرت قول دادی؟

ژیرو گفت:

مشکل این است که ما در بازی آخر مهمان بودیم؛ در این شرایط سازماندهی جشن قهرمانی دشوارتر می‌شود. شما دیدید که بعد از مسابقه مردم هجوم آوردند و به نظرم این تصمیم خوبی بود تا همسرم در میلان بماند. البته روز بعد به کاسا میلان آمدیم و من چند عکس خاص با فرزندان و همسرم گرفتم. 

با توجه به نقل و انتقالات کدام تیم را در مسیر تکرار قهرمانی، رقیب میلان می‌دانی؟

ژیرو گفت :

یووه و اینتر تیم هایی هستند که بیش از همه تقویت شده اند. نبردی سخت بین ما و آنها به وجود می‌آید.

ژیرو درمورد تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ گفت: 

هروقت زلاتان قراردادش را تمدید کند، من  شام می‌دهم.  ما می خواهیم زلاتان قراردادش را تمدید کند. البته که فشاری روی باشگاه در این خصوص وجود ندارد. زلاتان هنوز عطش قهرمانی دارد. حفظ او برای [انسجام] رختکن مهم است. من خیلی با ایبرا صحبت کردم، او حتی در 40 سالگی هم ذهنیت برنده ‌اش را حفظ کرده است.

 ژیرو ادامه داد: 

من داشتم راهی اینتر می‌شدم اما این باشگاه در آن مقطع هیچ پولی برای انجام معامله نداشت.

 الیویه ژیرو درمورد خرید جدید میلان، دیووک اوریگی گفت:

 اوریگی فرانسوی صحبت می‌کند. من نقش خودم را به عنوان برادر بزرگتر بازی کردم. استقبال از بازیکنان جدید بسیار مهم است. اوریگی خرید خوبی است و احتمالاً رقابتی نزدیک در خط حمله میلان ایجاد خواهد کرد. من همیشه گفته ام که برای قوی بودن و ارائه بهترین عملکردها بسیار مهم است که در تیم رقابت وجود داشته باشد.

+ الیویه به تمدید قرارداد با میلان نزدیک شده‌ای؟

ژیرو:

 من هم این اخبار را شنیده‌ام. در میلان شرایط خوبی دارم و بسیار خوشحالم. من نمی خواهم زیاد به آینده فکر کنم و سعی می‌کنم از لحظه لذت ببرم. می خواهم در ذهن هواداران از خود تصویر یک انسان خوب و بازیکن خوب را به یادگار بگذارم.

گفتنی است به نظر می رسد مسئله اصلی در تمدید قرارداد ژیرو فقط زمان می‌باشد و در آینده نزدیک قرارداد این بازیکن تمدید می‌شود. با این وجود ابتدای فصل آینده ژیرو فیکس خواهد بود چرا که زلاتان ابراهیموویچ و دیووک اوریگی هردو مصدومند.

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با شکست مقابل شاگردان مجتبی حسینی از جام حذفی کنار رفت تا نتواند همانند فصل گذشته، موفقیت خود در این تورنمنت (قهرمانی حذفی) را تکرار کند. این در حالیست که آنها همچنان مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر محسوب می‌شوند و منتظر لغزش استقلال در صدر جدول هستند.

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: به نظرم با تمام احترامی که برای آلومینیوم قائلم و عقیده دارم خوب و جانانه بازی کردند، باید بگویم پرسپولیس در این بازی به خودش باخت نه به تیم حریف. وقتی شما از حریف جلو می‌افتید و فاصله دو گله ایجاد می‌کنید یعنی نسبت به حریف برتری دارید ولی اینکه بعداً در چند نوبت بازی برده را با تساوی عوض می‌کنید و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار می‌کنید این نشان از تصمیمات اشتباه سرمربی در جریان بازی دارد که نتوانسته بازی را کنترل کند و از برتری تیمش محافظت کند. تعویض‌های اشتباه و بازی دادن به بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی از جمله این اشتباهات بود که در نهایت باعث شد پرسپولیس یک پیروزی را با شکست و حذف از مسابقات عوض کند.

وی با اشاره به روند این بازی گفت: اگر پرسپولیس ابتدا از حریف خود عقب می‌افتاد و بعد کار را به تساوی می‌کشاند قابل توجیه بود ولی وقتی شما جلو افتادی و برتری خودت را از دست دادی یعنی تصمیمات اشتباه گرفتی. برای همین است که می‌گویم پرسپولیس بازی را به آلومینیوم واگذار نکرد و به خودش باخت و متاسفانه حذف شد. جام حذفی می‌توانست میانبر خوبی برای قهرمانی و آسیایی شدن باشد ولی حالا فقط لیگ برتر باقی مانده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ماجرای تمدید قرارداد اوسمار که گفته می‌شد وابسته به نتیجه این بازی و تقابل با سپاهان است هم گفت: من همیشه گفته‌ام نباید در تصمیم‌گیری‌ها عجله کرد و احساسی برخورد کرد. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست و هنوز چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبر کنیم فصل تمام شود و بعد در مورد او تصمیم بگیریم. الان برای صحبت در مورد تمدید قرارداد با اوسمار زود است و بهتر است این موضوع به پایان فصل موکول شود.

وی در مورد عملکرد امیررضا رفیعی و تاثیر نبود بیرانوند در نتیجه این بازی گفت: به نظرم رفیعی در گل‌های دریافتی در جریان بازی مقصر نبود ولی اگر بیرانوند بود با توجه به تجربه بالاترش ممکن بود در ضربات پنالتی بهتر به پرسپولیس کمک کند.

درخشان در مورد تقابل حساس این هفته با سپاهان هم توضیح داد: کار پرسپولیس در این بازی سخت است و با توجه به حذف از جام حذفی سخت‌تر هم شد و بازیکنان با استرس بیشتری به بازی‌ها می‌روند. سپاهان هم در چند هفته اخیر دوباره اوج گرفته و به روزهای خوبش نزدیک شده است. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شده است چرا که سخت‌ترین بازی در بین بازی‌های باقی مانده این دیدار است.

دیگر خبرها

  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم