Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری فرزند آیت الله ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر، از بهبودی نسبی حال عمومی وی خبر داد و اظهار داشت: آیت الله ناصری چندی پیش براثر ضایعه در استخوان ران تحت عمل جراحی قرار گرفت و این جراحی با موفقیت سپری شد.

وی افزود: آنچه در حال حاضر باعث شده آیت الله ناصری در بیمارستان بستری باشند عفونت ریوی و مشکلات تنفسی است بر همین اساس تیم قوی از پزشکان و متخصصان که از دوستان و ارادتمندان ایشان هستند به درمان وی مشغول بوده و تلاش دارند روند بهبود طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین ناصری گفت: آیت الله ناصری برای تکمیل فرایند درمان، به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان CCU منتقل شده و در حال حاضر مشکل خاص و حادی ندارند.

فرزند آیت الله ناصری در خصوص زمان مرخص شدن آیت الله ناصری بیان داشت: مرخص شدن ایشان از بیمارستان قابل پیش بینی نیست و بستگی به روند درمان دارد، زمانی که درمان انجام شود مرخص خواهد شد.

وی در پایان با خطاب قرار دادن مردم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم علاقه و ارادت خاصی به آیت الله ناصری دارند برای سلامتی آیت الله ناصری از آنان عاجلانه درخواست قرائت حمد شفا داریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه زلزله هرمزگان فائزه هاشمی آیت الله ناصری آیت الله ناصری بیمارستان بستری مذاکرات دوحه زلزله هرمزگان فائزه هاشمی آیت الله ناصری آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

فرزین رضازاده گفت: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد