Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@13:51:28 GMT

رئیسی: رفع محرومیت‌هاای کردستان اولویت دولت است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۶۴۰۷

رئیسی: رفع محرومیت‌هاای کردستان اولویت دولت است

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج اظهار کرد: عرض سلام و ادب دارم خدمت مردم شریف کردستان داریم و توفیق برای بنده و همکاران است که در آستانه عید سعید قربان خدمت مردم کردستان برسیم.

وی افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و قطب کشاورزی، دامداری و گردشگری و دارای معادن بسیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند از مهمترین ظرفیت‌های کردستان است که برای بهره مندی از توانمندی نیروی انسانی در این استان طرح‌ها و برنامه‌هایی خواهیم داشت.

رئیسی خاطرنشان کرد: کردستان به عنوان استانی مقاوم برای همگان شناخته شده و مردم مقاوم این دیار در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۵ هزار شهید و ۹ هزار جانباز دین خود را ادا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کردستان به عنوان یک استان با فرهنگ و با تمدن شناخته می‌شود و جای جای این استان نشان‌هایی از مدنیت دارد.

رئیس جمهور اظهار کرد: کردستان چهره‌های بزرگی را تقدیم ایران اسلامی کرده است لذا باید این مهم را برای خودمان توفیق بدانیم که به مردم این استان تلاش کنیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: طرح‌های نیمه تمامی در این استان وجود دارد که امروز مصوبات متعددی در این خصوص خواهیم داشت.

وی افزود: امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان، هم اصحاب رسانه و هم مسئولان را در جریان تصمیمات و مصوبات قرار خواهیم داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه زلزله هرمزگان فائزه هاشمی آیت الله ناصری رئیسی رئیس جمهور کردستان سنندج سفر استانی مذاکرات دوحه زلزله هرمزگان فائزه هاشمی آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت