Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:39:45 GMT

روند شیوع کرونا در هرمزگان رو به افزایش

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۶۵۳۳

روند شیوع کرونا در هرمزگان رو به افزایش

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به سرعت در حال افزایش است.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا از ۵۲۴ نفر  به ۶۱۴ بیمار رسید و به عبارتی  تست ۹۰  بیمار طی ۲۴ ساعت  گذشته در استان مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از این تعداد ۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند و تعداد بیماران بستری به ۲۱ بیمار رسید که تحت نظر هستند، اظهار کرد: در حال حاضر از تعداد ۶۱۴ بیمار مبتلا به کرونا  در هرمزگان  ۵۹۳ نفر به صورت سرپایی و ۲۱ نفر بصورت بستری تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی به دلیل کرونا در استان هرمزگان ثبت نشد و تعداد موارد فوتی کماکان دو هزار و ۶۱۶ نفر است همچنین در حال حاضر هیچ بیماری بدلیل کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: مردم این استان از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه با روند افزایشی را خواهند داشت.

بهروز مرادپور امروز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا جو منطقه نسبتا آرام است و رشد ابر و افزایش سرعت باد پدیده‌های غالب آسمان هستند.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه(به ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار و بالا بودن شاخص ها علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در نقاطی رخداد بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه روند افزایشی را خواهند داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی می‌روند
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان