Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امامی معاون آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت:آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی با نظارت سازمان سنجش طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۷۴ دانشگاه علوم اسلامی رضوی این امکان را دارد که خارج از آزمون سراسری و با آزمون اختصاصی اقدام به جذب دانشجو کند.

او گفت: آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری روز جمعه ۱۷ تیرماه در ۱۹ حوزه امتحانی در سراسر ایران زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت:این آزمون در مشهد در ۴ حوزه و در شهر‌های تهران، نیشابور تربت حیدریه سبزوار اصفهان همدان شهرکرد یزد کاشمر بیرجند تبریز قم کرمان زنجان فارس و اهواز و ساری در حال برگزاری است.

امامی گفت:مجموع افراد شرکت کننده درآزمون مشهد هزار و ۴۰۰ نفرهستند که بیش از ۳ هزار نفر ۱۵۰ نفر در مقطع دکتری، ۶۰۰ نفر در مقطع ارشد و ۶۰۰ نفر طلاب و حوزه ثبت نام کردند.

او گفت:داوطلبان با ۳ برابر ظرفیت مصاحبه دعوت می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری آزمون علوم اسلامی رضوی سازمان سنجش و آموزش دانشگاه علوم اسلامی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی