Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار دهکی از دستگیری عامل شرارت، اخلال در نظم و امنیت اجتماعی که در شهرستان میناب اقدام به تخریب اموال عمومی می کرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین دهکی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی گزارش متعدد مرزنشینان مبنی بر سلب آسایش عمومی و شرارت یک تن از اراذل و اوباش شهرستان میناب، با اقداماتی از قبیل تیراندازی، زورگیری، اخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار معاونت اطلاعات مرزبانی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای این شرور در قشم مرزبانان پایگاه دریابانی این شهرستان با یک سری تحقیقات میدانی در عملیاتی منسجم، این عامل شرارت و اخلالگر نظم و امنیت اجتماعی را در شهرک نریمان قشم شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار دهکی در خاتمه به مخلان نظم و امنیت عمومی در نوار مرزی استان هرمزگان هشدار داد افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که مرزبانان با چشمان تیزبین تمام تحرکات آنان را رصد کرده و با قاطعیت و جدیت و به پشتوانه همکاری آگاهانه مرزنشینان و حمایت دستگاه قضایی با آنان برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند