Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد حدود ۴۰ نفر را خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و نشریات استان تشکیل دادند و مابقی هم عوامل تولید و خبر صداوسیمای مرکز استان هستند.

وی بر انعکاس صحیح و دقیق اخبار سفر رییس جمهور به استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه اهالی رسانه استان علاوه بر توان و تخصص کافی از تجربه لازم برای پوشش اخبار سفر مسوولان کشوری به ویژه رییس جمهور برخوردار هستند و همین منجر به انعکاس مطلوب برنامه‌های این سفر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین سفر رییس جمهور به کردستان اضافه کرد: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای تهیه و انتشار هرچه بهتر اخبار و انعکاس لحظه به لحظه سفر رئیس جمهور به استان فراهم شده است.

خزایی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی امروز صبح از طریق فرودگاه سنندج وارد استان شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت و سپس با بالگرد به سمت شهرستان سقز و دیدار با مردم این شهرستان حرکت کرد، گفت: علاوه بر این دیدار به صورت هوایی از شهرستان های مریوان و سروآباد هم بازدید می‌کند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی در فرودگاه سنندج در یک سخنرانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح کرد.  

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، ۲ تن از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها کردستان سفر استانی رسانه سنندج پروندهٔ خبری سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سفر استانی رسانه کردستان سفر استانی رسانه سنندج سفر رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس