Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مدرس خیابانی در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل سیستان و بلوچستان گفت:امسال شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که علاوه بر این شدت تصادفات به علت کم شدن میزان متوفی روند نزولی یافت.

او گفت: طبق آمار نرخ تصادفات درون شهری در سه ماهه امسال  کاهش محسوسی داشته است.

مدرس خیابانی گفت: در این مدت هف کشته در تصادفات درون شهری داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقم ۱۷ نفر نشان دهنده کاهشی محسوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به لحاظ تعداد تصادفات در بین استان‌ها رتبه ۳۰ ام را در کشور داشتیم، اما با وجود کمترین تصادف در بین استان‌های کشور، بالاترین آمار فوتی‌ها مربوط به سیستان و بلوچستان است و در تصادفات منجر به فوت این استان رتبه اول را داشته است.

او گفت: کنترل و نظارت در شهر زاهدان تا حد زیادی می‌تواند به کاهش تصادفات رانندگی درون شهری کمک کند.

مدرس خیابانی گفت:  اگر بتوانیم برای دوربین‌های هوشمند در سطح استان سیستان و بلوچستان کد تعریف کنیم به راحتی می‌توانیم با کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند برخورد کنیم.

او گفت:  با اعلام آمادگی شهرداری زاهدان ۶۰ دوربین نظارتی با اولویت پلیس در بلوار خلیج فارس و خیابان دانشگاه زاهدان تا نیمه اول مرداد ماه امسال راه اندازی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و ورود زائرین عزیز پاکستانی از مرز ریمدان باید تدابیر لازم برای ایجاد محدودیت‌های ترافیکی جهت سهولت در جابجایی زائران از مرز‌های ریمدان و میرجاوه در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: ۸۷ درصد تصادفات مربوط به ورودی شهر‌ها بوده و بیشترین نوع تصادفات از نوع رخ به رخ به دلیل جاده‌های دو طرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان دوربین مداربسته سیستان و بلوچستان او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان