Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت : صاحبخانه ای که در این شهرستان با همدستی سارقان اقدام به زورگیری از مهمان خود کرده بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گفته او صاحب منزل به هویت(م.د) بامراجعه به ماموران بیان کرد؛ بنده به اتفاق عموزاده ام آقای (ح.ط) که مهمانم بوده در منزل شخصی خود در حال استراحت بودیم که ناگهان ۲ نفر به زور وارد منزل شده و با  تهدید اموالی را از او سرقت کردند و پس از آن از صحنه متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهارات صاحب خانه بنده سیصد دلار وجه نقد ، سه حلقه انگشتر نقره و یک گوشی تلفن از فرد مهمان به سرقت رفته است.

سرهنگ زلقی گفت : ماموران پس از دستگیری صاحب منزل، موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت سارقان متواری را قبل از فرار از شهرستان  شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی به کشف و ضبط اموال به سرقت رفته به همراه تعدادی مدارک هویتی متعلق به سایر مالباختگان در مخفیگاه این متهمان خبر داد.

فرمانده انتظامی  آبادان با بیان اینکه متهمان در مواجه حضوری با فرد مالباخته به بزه انتسابی خود اعتراف کرده اند گفت: پرونده قضایی علیه آنان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زورگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارقان در یزد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور