Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در بیست‌ و هفتمین سفر استانی وارد کردستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، صبح امروز رئیس دولت سیزدهم همراه با تنی چند از اعضای کابینه در بیست و هفتمین سفر استانی خود وارد کردستان شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ‌و برخی از اعضای هیئت دولت صبح امروز در قالب بیست و هفتمین سفر استانی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شدند و مورد استقبال‌ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی و  مسئولان استانی ‌قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی رئیس‌جمهور در جمع مردم سقز

رئیس‌جمهور در سفر به استان کردستان در جمع مردم سقز حضور و به سخنرانی پرداخت.

آیت‌الله رئیسی پس از این مراسم با علما و روحانیون دیدار و از نزدیک پاسخ‌گوی مشکلات این قشر از جامعه خواهد شد.

رئیسی همچنین عصر امروز ساعت 17 در ورزشگاه 22 گولان سنندج با اقشار مختلف مردم دیدار عمومی خواهد داشت.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، دیدار با علما،‌ بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به کردستان است.

رئیس‌جمهور: زمینه را برای حضور جوانان در بازار کار فراهم می‌کنیم

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ‌پیش‌ازظهر امروز در جمع مردم روستای قلعه‌جی این شهرستان از شناسایی و احصای مشکلات استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: یک‌‌سری از کمبودها در این منطقه وجود دارد که مهم‌ترین آن مسئله اشتغال است.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات مسئولان استانی، بیکاران استان قشر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کردستان هستند، افزود: جوانان زیادی در کردستان لیسانس و فوق‌لیسانس گرفته و آماده ورود به حوزه کار هستند، که باید زمینه اشتغال برای آنان فراهم شود.

رئیس‌جمهور فراهم کردن زمینه و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار کردستانی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار دولت عنوان کرد و گفت: حل دغدغه جوانان دغدغه ماست و بنده به مسئولان استانی تأکید کرده که این مسئله را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی ‌گفت: امکانات و اعتبارات از تهران برای ایجاد اشتغال جوانان استان کردستان در اختیار قرار خواهد گرفت و باید به‌جد پیگیری شود.

آیت‌الله رئیسی با قدردانی از ابراز محبت مردمان این روستا، با حضور در بین آنان پای سخنان‌شان نشست و صمیمانه و با گرمی با روستانشینان گفت‌وگو کرد.

برای 343 نفر اشتغال ایجاد می‌شود

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی درجریان سفر خود به استان کردستان و بازدید از شهرستان‌های مختلف منطقه پیش‌ازظهر امروز از شرکت دانش بنیان کارخانه تولید قارچ قلعه‌جی بازدید و کلنگ طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه را به زمین زد.

رئیس‌جمهور همچنین در میان مردم روستای قلعه‌جی سروآباد حضور یافت و با مردم گفت‌و‌گوی بدون واسطه کرد و با سعه صدر دغدغه‌هایشان را گوش داد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر با خانواده معظم شهدای روستای قلعه‌جی سروآباد دیدار کرد.

گفتنی است؛ با کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای که توسط رئیس‌جمهور به زمین زده شد، پیش‌بینی شده که کارخانه تولید قارچ سروآباد سالانه هفت هزار و 700 تن در بخش صنایع تبدیلی، 20 هزار تُن تولید خاک پوششی، ظرفیت نگهداری محصولات با 2 هزار تُن، 35هزار تن تولید کمپوست قارچ خوراکی، 500 تُن تولید بذر و 13 هزار تُن کود گیاهی غنی شده را تولید و روانه بازار کند.

قرار است در این واحد صنعتی 16 سالن با ظرفیت پرورش 2 هزار 400 تُن قارچ راه‌اندازی و در مجموع برای 343 نفر نیز اشتغال ایجاد کند.

درحال تکمیل...

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان رئیس جمهور آیت الله قلعه جی هزار ت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • بیست و پنجم شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور