Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی صبح جمعه به همراه رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در سفری یک روزه به استان کردستان وارد فرودگاه سنندج شد.

وزیر کشور بعد از حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از ۶ طرح مطالعاتی عمران شهری و مناطق منفصل شهری دوشان و آساوله سنندج بازدید کرد و از موانع موجود در این طرح‌ها و کمبود‌های نواحی منفصل شهری مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان، تکمیل پروژه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان بازدید کرد.

احداث یک دستگاه پل دو دهنه به طول ۵۱ متر با عرض هر دهنه ۱۸ متر، احداث ۴ عدد رمپ و ۳ عدد لوپ به طول کلی یک هزار و ۵۰۰ متر، احداث ادامه بلوار کردستان به طول ۶۰۰ متر و بلوار آزادگان به طول ۳۰۰ متر و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی پیش ساخته بتنی به طول ۳۶۰ متر، از مشخصات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان است.

کمبود اعتبار، معارض ملکی و زمین‌های ارتش به مساحت کلی ۳۸ هزار و ۶۴۶ مترمربع از مشکلات این پروژه است برای تکمیل این پروژه یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

بازدید از تکمیل پروژه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد هم از جمله برنامه‌های وزیر کشور بود این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، او از پروژه اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان هم بازدید کرد؛ مشکلات این پروژه کمبود اعتبار و معارض با زمین‌های ارتش و کمبود اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی است.

پروژه مطالعاتی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی نایسر دیگر طرحی بود که وزیر کشور از آن بازدید کرد. کمبود اعتبار و معارض ملکی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر از مشکلات آن بوده و برای تکمیل این طرح یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر کشور همچنین از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه سطحه میدان محمدی بازدید کرد. از جملات موانع این طرح معارض دیوار اداره زندان و تعادنی‌ها و کمبود اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی است. پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق از سمت سنندج به همدان نیز مورد بازدید احمد وحیدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور سفر هیات دولت بازدید میدانی تقاطع غیرهمسطح آزادگان احداث تقاطع غیرهمسطح کمبود اعتبار اسلام آباد وزیر کشور یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟