Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نیکزاد روز جمعه در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاهای شهرستان های شوش و کرخه در محل فرمانداری شوش افزود: برای هر یک از روستاهای مذکور ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است تا طرح هادی به صورت کارشناسی شده در آنها اجرا شود.
وی با قدردانی از اقدام مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی از مناطق روستایی کشور با تصویب ۳۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور  اجرای طرح های هادی روستایی خاطر نشان کرد: تصویب این اعتبار نشان دهنده عنایت ویژه مجلس شورای اسلامی به طرح های هادی روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تشریح وضعیت محرومیت روستاهای این ۲ شهرستان گفت: بسیاری از این روستاها اعتباری برای اجرای طرح هادی ندارند لذا نیاز است تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طور ویژه به مشکلات این روستاها ورود کند.
محمد کعب عمیر گفت: بسیاری از روستاهای شوش و کرخه از حداقل زیرساخت ها از جمله آسفالت معابر محروم هستند که لازم است با اجرای طرح هادی وضعیت زندگی در این روستاها بهبود یابد.
وی بازنگری طرح هادی در روستاهای شوش و کرخه را ضروری دانست و بر حل مشکل صدور سند مالکیت روستایی تاکید کرد و گفت: طرح مسکن ملی در شهر حر نیز با مشکل مواجه شده که نیاز است بنیاد مسکن در این زمینه ورود کند.
فرماندار شوش نیز با اشاره به مشکلات روستاهای این شهرستان از جمله بخش فتح المبین گفت: این بخش و اهالی آن در هشت سال جنگ نقش مهمی در دفاع از خاک میهن و پیروزی های رزمندگان داشتند اما اکنون روستاهای این بخش در محرومیت بسر می برند.
محمود عیدانی گفت: بازسازی در بخش فتح المبین شوش متناسب با روند بازسازی در کشور و مناطق جنگی پیش نرفته است و روستاهای این بخش مرزی نیاز به توجه ویژه از سوی مسئولان ذیربط و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارند.
فرماندار کرخه نیز گفت: ۸۰ درصد جمعیت این شهرستان روستایی و مابقی شهر نشین هستند لذا مشکلات روستایی این شهرستان بسیار است.
محسن ستاری فر افزود: بهسازی روستاها ، بازنگری طرح هادی برای ارایه خدمات بهتر ، اولویت دادن به روستاهای دارای مشکلات بیشتر و استقرار دفتر نمایندگی بنیاد مسکن در شهرستان تازه تاسیس کرخه همچنین تامین قیر و آسفالت از اولویت های ضروری شهرستان کرخه است تا بتوان طرح هادی را با سرعت در این منطقه اجرا کرد.
رییس  بنیادمسکن انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان از برخی روستاهای شهرستان های کرخه و شوش به صورت میدانی بازدید کرد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن شوش فتح المبین اکبر نیکزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن شوش بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن شوش فتح المبین اکبر نیکزاد شوش و کرخه انقلاب اسلامی بنیاد مسکن اجرای طرح طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: باید ۲۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از کارگران نمونه معدن انگوران از رشد ۲۵ درصدی صدور پروانه و مجوز اکتشاف در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با توسعه اکتشافات در حوزه معادن در آینده نزدیک شاهد فعالیت ۱۶۵ معدن غیر فعال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیر فعال داریم، افزود: دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است، عنوان کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان جهت ایجاد رفاه و توسعه با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید ۲,۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

گلشنی منفرد در ادامه با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: امید است با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

کد خبر 748892

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است