Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، نیروی مرزبانی عراق برای اولین بار در بیش از سه دهه گذشته، ۴ دیدبانی نظامی جدید را در امتداد ۲۴۰ کیلومتر از منطقه حاج عمران تا میرکه سور در مرز خود با ایران ایجاد کرد.

در همین حال سرهنگ کاروان خوشناو، فرمانده تیپ دوم مرزبانی عراق، با اشاره به اینکه کوه کودو در ۳۱ سال گذشته شاهد حضور نظامی نبوده است، گفت: طی سه روز این دیدبانی‌ها را ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفرات نیوز گزارش داد: کوه کودو در گذرگاه مرزی عراق و ایران در منطقه حاج عمران با ارتفاع ۲ هزار متر از سطح دریا واقع شده است. پیشتر دسترسی به کوه کودو که شهر پیرانشهر ایران از آن قابل رویت است برای مرزبانان عراقی آسان نبود.

کد خبر 5533515

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایران حاج عمران روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه انگلیس ترکیه مسکو ایران جنگ اوکراین لبنان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است