Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی و مهدی پاشازاده نظرات مختلفی در خصوص ادامه کار با اسکوچیچ دارند

پیروز قربانی و مهدی پاشازاده در برنامه ورزشگاه درباره وضعیت تیم ملی ایران صحبت هایی را انجام داند.

به گزارش طرفداری، پیروز قربانی در خصوص برکناری اسکوچیچ گفت:

از دو منظر می‌توان به این موضوع نگاه کرد. اگر از منظر فنی ببینیم، سبکی که تیم اسکوچیچ بازی می‌کند، در جام جهانی جواب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم مقابل تیم‌هایی بازی کنیم که از بالا پرس می‌کنند. انگلیس در سال‌های اخیر یکی از بهترین تیم‌های اروپا و جهان بوده است. آیا می‌ توانید مقابل انگلیس، آمریکا یا ولز از عقب بازی سازی‌ کنید؟ آیا تیم ما توانایی دارد توپ را به 18 قدم حریف برساند؟ طبیعی است که نمی‌توانیم. اگر اسکوچیچ می‌خواهد بماند باید در سبک بازی‌اش تغییر بدهد تا بتواند در جام جهانی موفق باشد.

وی ادامه داد:

از طرفی نوع اتفاقات رخ داده توهین به جایگاه یک مربی است. او سر کارش است. هر کسی به مجلس می‌رود به خودش اجازه می‌دهد در هر زمینه‌ای اظهارنظر کند. فوتبال، یک امر تخصصی است. من به عنوان فرد کوچک‌تر در این فوتبال کار کرده و مطالعه می‌کنم. به من فوتبالی توهین می‌شود فردی که در عمرش فوتبال بازی نکرده و شاید چند بار آن را دیده درمورد بالاترین مقام یعنی سرمربی تیم ملی مملکت اظهارنظر کند.

بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال درخصوص اینکه آیا باید اسکوچیچ را تغییر داد و اگر قرار به این امر باشد، بهترین گزینه برای او چه کسی است، توضیح داد:

به نظر من خود اسکوچیچ باید حفظ شود اما باید تغییر سبک داشته باشد. او البته کارهایی انجام داده که به نوعی با این کارها به همه اجازه داده است از وی انتقاد کنند اما نمی‌خواهم آنها را باز کنم. صحبت من با نمایندگان مجلس این است اگر خیلی دل‌شان به حال فوتبال می‌سوزد، کارهایی انجام بدهند که تیم ملی بتواند بازی تدارکاتی خوبی انجام بدهد. هیچ تدارکی ندیده‌اید و فقط یک شور حسینی گرفته‌اید. از جاهای دیگر و خیابان به شما گفته اند اسکوچیچ عوض شود. این موضوع به تیم ملی ایران لطمه زده و جایگاه سرمربی را بین بازیکنان از بین می برد. 

قربانی درمورد میزان هم‌سویی رختکن تیم ملی با اسکوچیچ، توضیح داد:

به اسکوچیچ خیلی احترام می‌گذارم اما باید قبول کنیم تیم ملی و بازیکنان فعلی ما اکنون از او جلوتر هستند. فضای رختکن را نمی‌دانم اما اگر می خواهند تغییری انجام بدهند باید خیلی‌ فنی تر باشد نه اینکه فدراسیون در جریان نباشد اما نمایندگان مجلس و وزارت‌خانه وارد عمل شوند. به نظر من مملکت ما مشکلات خیلی بزرگ‌تری دارد که باید نمایندگان به آنها بپردازند. اجازه بدهند افراد متخصص تر درمورد فوتبال نظر بدهند.

مهدی پاشازاده نیز درباره احتمال برکناری اسکوچیچ، اظهار داشت:‌

اسکوچیچ را در وضعیت فعلی تیم ملی مقصر نمی‌دانم. پیشنهادی داد‌ه‌اند و او نیز قبول کرده است. با بهترین شرایط و عملکرد هم کار را جلو برده است. بعد از آن افتضاحی که به بار آمد، تیم ملی را تحویل گرفت و موفق هم بوده است. نیمکت ما ضعیف است و به این موضوع هم خرده گرفتم. به یکی از دوستان گفتم چرا در بازی با سوریه، دستیار اسکوچیچ کنار خط آمد؟ مگر وحید هاشمیان و کریم باقری روی نیمکت نبودند؟ اگر این دو بزرگوار توانایی ندارند و ضعیف هستند، چرا آنها را به تیم ملی بردیم؟ 

وی اضافه کرد:

به خودم گفتم آنها باید لب خط می‌رفتند. مگر سرمایه مملکت نیستند؟ مگر به تیم ملی نرفته‌اند تا کمک کنند و این تیم پیشرفت کند؟ اگر با این وضعیت و سیستم  چهار دفاعه در جام جهانی بازی کنیم، نابود می‌شویم. من نباید بگویم اسکوچیچ را تغییر بدهند یا ندهند. افرادی که مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند. اگر تیم برود و پنج گل بخورد، آنها باید پاسخ بدهند. از لحاظ فنی که دفاع کلاسیک چپ و راست نداریم، باید سه دفاعه کنیم. این یک پیشنهاد کارشناسی است. من موافق و مخالف اسکوچیچ نیستم. اگر امکانات و پول دارم، می‌روم و خانه سه خوابه می‌گیرم اما وقتی پول شارژ آن خانه سه خوابه را ندارم، چرا باید خانه سه خوابه بگیرم.

اخبار داغ 

رونمایی بارسلونا از کاغذ رویای دوران کودکی کریستنسن در مورد بازی برای این تیم صحبت های دانشگر درباره شادی بعد از گل با پیراهن استقلال، سوژه جدید ویدیو چک جدایی ادر میلیتائو از پارتنر خود، چند روز پس از به دنیا آمدن دخترشان عزت اللهی: احتمال جدایی اسکوچیچ؟ در جلسه کمیته فنی و مسئولان وزارت ورزش نبودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند


 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حمایت عموم مردم استان در اجرای قانون منع استفاده از عناوین بیگانه و ناملموس بر سر در اماکن تجاری و عمومی را با ارسال گزارش مکتوب و مصور، خواستار شد و گفت: بستر دریافت گزارش مردمی تخلف از قوانین مربوط به صیانت از زبان پارسی فراهم شده و لازم است مردم تخلفات در این زمینه را گزارش دهند.

محمد حسین زاده افزود: در کنار جغرافیای سرزمین کهن ایران به عنوان مؤلفه میراث ملموس کشور و دین مبین اسلام در حیطه میراث معنوی، زبان و ادب پارسی به عنوان مهمترین دارایی به جا مانده از پیشینیان و یگانه رشته پیوند دهنده اقوام ایرانی مطرح است.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی زبان وحدت بخش پارسی و لزوم پاسداشت آن در برابر هجوم رقبا و اقتضائات دنیای مدرن امروز ادامه داد: بحران هویت ملی و زبان پارسی را می توان به سادگی در ادبیات نسل جدید مشاهده و عمق آسیب به این مؤلفه هویتی - فرهنگی را درک کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: در روند دهشتناکی که در تغییرات نامحسوس دستوری آرام آرام پیش می رود، بیم آن است که در آینده ای نزدیک، نسل های جدید در فهم و خوانش متون زیبای فارسی و اشعار بلند شاعران وزین ایرانی مشکل مفاهمه پیدا کنند.

حسین زاده افزود: استفاده بی رویه از واژه های غیر فارسی، به گسست فرهنگی میان ما و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به ویژه در حوزه ادبیات منجر می شود لذا با توجه به همه این تفاسیر و بنا بر وظایف ذاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر پاسداشت از حریم زبان و ادبیات پارسی از عموم هم استانی های گرانقدر دعوت می کنم تا برای حفظ شأن این سرمایه ملی و میراث گرانبها و وجوب رعایت قوانین مربوط به صیانت از زبان پارسی در صورت مشاهده اسامی و یا خط بیگانه بر سر در محل کسب اصناف و مجتمع های تجاری و یا واحدهای مسکونی با ارسال تصویر و گزارش ما را در پاسداشت زبان و خط فارسی یاری دهند.

وی گفت: راه های ارتباطی از بسترهای مختلف برای دریافت گزارشهای مردمی شامل شناسه در پیام رسان ایتا: @pasdasht_zaban_farsiُ سامانه پیامکی: ۵۰۰۰۲۳۸۵۹۴۰۰۱ پست الکترونیکی khrz@farhangmail.ir لینک سایت https://khrz.farhang.gov.ir/fa/zabaneparsi می شود.

دیگر خبرها

  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!