Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، شخصی در قالب فروش خودروهای لیزینگی در سطح شهر تهران اقدام به کلاهبرداری می کند، که این امر به صورت ویژه در دستور رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و شیوه‌های نوین و علمی، متهم را در قرچک شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی متهم به کلاهبرداری در قالب فروش خودروهای لیزینگی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از ۱۰۰ نفر از شهروندان تهرانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: متهم با وعده فروش خودروهای لیزینگی سواری با شرایط و تسهیلات مناسب و اقساط طولانی مدت و سوء استفاده از اعتماد شهروندان موفق به دریافت این مبلغ شده بود.

عزیزی با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد، گفت: طمع ورزی و کسب منفعت و سود بیشتر، واگذاری سرمایه و دسترنج به اشخاص، بدون تحقیق و اعتماد بی جا، بستر مناسب برای ارتکاب چنین جرایمی را فراهم می کند و شهروندان می بایست در انجام معاملات با هوشیاری بیشتری اقدام کنند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن خصوصی
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۸ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد .

سرهنگ یدالله طهماسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان قرچک، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ هایی از سارقان بدست آمد و سرانجام ماموران ۲ سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ضمن اشاره به اعتراف این دو سارق به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی خاطر نشان کرد: تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ طهماسیان در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: خودروهای لیزینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند