Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:16:26 GMT

منچستر تکلیف رونالدو را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۸۴۷۳

منچستر تکلیف رونالدو را مشخص کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۷ ساله شیاطین سرخ در روزهای ابتدایی تمرینات پیش فصل این تیم غیبت کرد تا شایعات در مورد آینده او افزایش یابد. به نظر می رسد این بازیکن محبوب و پرافتخار از شرایط تیم رضایت نداشته و تنها بعد از یک سال قصد دارد اولدترافورد را ترک کند. نام های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو برای فصل بعد منتشر شده، اما در این میان به نظر می رسد قصد چلسی برای توافق با این گلزن باتجربه از تیم های دیگری جدی تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره های یونایتد عصر امروز و برای برگزاری تور پیش فصل، انگلیس را به مقصد بانکوک در تایلند ترک خواهند کرد و اخبار حاکی از آن بود که کریستیانو رونالدو مانند چند روز اخیر، در این اردو نیز غایب خواهد بود و باشگاه نیز بیانیه ای در این خصوص صادر کرده است.

در این بیانیه باشگاه اخبار و شایعات اخیر را تایید کرده و اعلام کرد رونالدو در تور پیش فصل منچستریونایتد حضور نخواهد داشت. با این حال، آنها همچنین اصرار دارند که رونالدو فصل بعد با پیراهن آنها بازی خواهد کرد و این بازیکن با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

در این بیانیه آمده است: "کریستیانو رونالدو در سفر کاروان منچستریونایتد برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا در روز جمعه حضور نخواهد داشت. به رونالدو مرخصی بیشتری برای رسیدگی به یک مسئله خانوادگی داده شده است. کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و این بازیکن فروشی نیست."

یشتر بخوانید:

از فوتبال، عشق و رهبر خانی‌آباد نو/عکس پیراهن سیدجلال بایگانی می‌شود مهدی طارمی؛ از ایرانجوان تا درخشش در پرتغال

254 251

کد خبر 1649107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو پیش فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ